Tuesday, November 15, 2005

Nieuwe collega's

Gisteren zijn Linda en William begonnen op de office.

Ik heb kennis gemaakt met hun, iets lekkers meegenomen voor bij de koffie en natuurlijk
gelijk foto's gemaakt voor ons dagboek.

Het kantoor is nu ook anders ingericht. Het treintje is "ontspoort". De bureau's staan nu als eilandjes opgesteld. Staat een stuk beter.

Na het bezoek aan de office ben ik gelijk Shenzhen weer eens ingegaan. Shoppen voor weinig! Ik had niet zoveel tijd dus veel shoppen is niet gelukt maar ik ben iets anders over Shenzhen gaan denken.
Minder zwervers, minder troep en minder gerochel. Van het laatste weet ik niet of dat ook echt zo is of dat ik immuun ben geworden voor dat geschraap en dat ik het niet meer hoor.

Toen ik de grens overkwam zag ik dat het lunchpauze was. Alle arbeiders waren aan het eten of aan het slapen. Heel lekker op de grond tussen de troep en de steigers.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails