Sunday, December 23, 2007

Mooi maar koud!

 


Gisteravond kregen we bezoek van Yvon en Mari. Super gezellig om weer lekker bij elkaar te zijn rond de open haard. En dat was wel nodig want Chiel en ik kregen het gewoon niet meer warm. Ik heb ondertussen verschroeide billen van het staan voor de open haard maar het lukt niet meer om het warm te krijgen...

Vandaag was het kerst-boodschappendag. Weer naar de Albert Heijn om dan eindelijk mijn kalkoen te scoren. Chiel ging ook gezellig mee. Vindt die leuk...boodschappen doen...en zeker bij een overvolle AH.
Ik heb mijn lijstje keurig afgewerkt en binnen een uurtje waren we helemaal klaar. En omdat het waanzinnig mooi weer was, zijn we gelijk een stukje gaan lopen door Druten. En het was mooi, maar ook heel koud! Zeker als je van die schoenen draagt die "ademen". Chiel had hele koude voeten en het was dus tijd om naar huis te gaan en om de koffiepot aan te zetten.
 
Hij heeft de 60 ongelezen emails maar beantwoord en ik ben kerstkoekjes gaan bakken! Ik zeg; Nigella eat your heart out!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails