Tuesday, December 11, 2007

Weer een klusje gedaan...



Vanmorgen zijn we naar Immigratie geweest. De stukken zijn overlegd, briefje erbij dat we eigenlijk voor de 20ste alles geregeld willen hebben, ...enne...toen niets!
De ambtenaar nam de spullen aan, keek of Chiel echt wel alles had ingeleverd via een checklist en zei toen:"Thank you, you'll hear from us..." En het loketje ging dicht...

Nou ja, we zien het wel. Ik hoop echt deze week bericht te krijgen. Maar in ieder geval zijn die papieren van tafel.

En de ramen zijn gelapt! 100% meer licht op tafel, hihi. Ik wist niet dat het Philips-licht op Hong Kong Island, zoooooo enorm helder kon zijn!

Vannacht was het trouwens erg onrustig bij ons in de buurt. Onder the Pinnacle, in de kelder zit een disco/nightclub The Why Club. Het schijnt een plek te zijn waar de beroemde Hongky's vaak zitten en ik denk dat er gisternacht een feestje was. Steeds als er een auto aankwam, begonnen mensen te joelen en te schreeuwen. En dat was niet 1 keer, neeee....dat ging een uur door! Ik heb nog met m'n hoofd buiten het raam gehangen om eens te kijken "What the f**k..." was going on, maar helaas niets gezien. Hopelijk kan ik vanavond aan stuk door slapen...

O ja, en donderdag komt er een nederlandse lasser aan die werkt voor een klant van IFS, die het een en ander moet gaan voorbereiden voor z'n baas, in de fabriek van Chiel. Das lekker. De beste man blijft tot 28 december. Wie gaat nou met de kerstdagen in een fabriek in China zitten?? Ik denk dat hij geen goede relatie heeft met z'n gezin, hihi, en als hij die wel had, dan is het wel over als hij terug komt...

En Chiel is straks ook weg op 21 december...zit die man moederziel alleen (nou ja met 30 chinesen die geen woord engels spreken!) in een fabriek, waar in de verste verte geen McDonalds te vinden is? Alleen maar ECHT chinees eten. Dat wordt boffen voor 'm...


En ik heb weer een cadeautje gescoord! Jippie! Nu nog maar eentje...dat is te overzien.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails