Friday, May 16, 2008

Dus...


Het is alweer donderdagavond. De tijd vliegt echt voorbij!

Chiel is maandag gelijk met Berry en Francois naar Shenzhen vertrokken. Heel fijn gelijk uit het vliegtuig volop aan de bak. Die avond kwam hij pas om half twaalf thuis! Heel fijn. De volgende morgen is hij weer naar Shenzhen vertrokken om de heren uit het hotel op te halen en om naar het nieuwe kantoor/fabriek te gaan. Dinsdagavond bleef hij ook maar in China slapen want het reizen werd even te veel. Ik begreep het helemaal!

Ik had zelf ook aardig last van de jetlag. 's Ochtends om half zes wakker en midden op de dag totaal overvallen worden door de slaap! Het had wel een voordeel, door de achtelijke vroege tijd ben ik maar gaan sporten en om 8 uur 's ochtends had ik al gesport, gedoucht en ontbeten!
En daarna heb ik lekker aan het zwembad gehangen.

Woensdag kwamen ze allemaal rond 6 uur terug uit China. Even opfrissen en toen zijn we gaan eten bij Spasso. De baas wil altijd een steak, dus ik heb maar een tafeltje bij Spasso geboekt. Lekker buiten op een terras. Zij met z'n drieen aan de steak Florentina en tante Ans ging lekker aan een kreeft! Een hele en helemaal voor mij alleen!! Zalig! Natuurlijk na afloop van het eten, een rondje over de avenue of stars, een drankje en toen naar bed.

Vanmorgen zijn Berry en Francois vertrokken naar Bangkok en is Chiel thuis aan het werk gegaan. Gezellig. Jos belde nog op om te gaan lunchen, toen naar de bank en de rest van de middag heb ik wat aan gerommeld in en om het huis.
Vanavond hebben we met Bram en Kamilla en Jos lekker gegeten bij de Mexicaan. Nick was er ook. Hij moest deze week in HK zijn en heeft gelogeerd bij Bram. Leuk om hem weer te zien.

Morgenavond gaat Jos naar NL, dus voor vertrek nog even een happie eten met z'n allen. Chiel is al naar bed. Ik heb net de boodschappen besteld via internet bij Park'n Shop op aanraden van Cynthia en morgen blijft Chiel ook lekker in HK werken.
Hij kreeg net een mailtje van Tim. Tim heeft een reportage gemaakt van Chiel en het kantoor/fabriek in Shenzhen. Echt supergaaf! Zodra de reportage is gepubliceerd, laat ik het ook zien op mijn blog! Ben helemaal trots op die man van mij!

1 comment:

Arlene said...

Dus...het leven in HK is weer helemaal goed en vol leuke dingen,toch?? En wat betreft die reportage ik ben benieuwd,je mag ook best trots zijn maar op jullie allebei want jullie doen het beiden toch prima daar!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails