Friday, May 23, 2008

Same, same (ja.. het is engels)



Wat een prachtige dag was het vandaag. De zon scheen uitbundig en de temperatuur liep op tot voorbij de 32 graden. De luchtvochtigheid was super hoog en ik heb ook lopen zweten vandaag, niet normaal meer. Maar het zicht vanuit mijn flatje was geweldig! Zo helder dat ik zowat elke boom op HK-eiland kon tellen!

Vanmorgen eerst lekker gesport beneden en toen naar het zwembad. Chiel was zoals altijd druk aan het werk. Maar we gaan zo lekker eten met z'n 2-tjes.

Iedereen is de hort op/of gaat de hort op. Saai. Jos zit lekker buiten op z'n terrasje aan de koffie in Ommen, Jesse zit lekker 16 uur in het vliegtuig naar New York waarschijnlijk zonder upgrade, Bram vliegt lekker zondag naar NL, Suzan vertrekt lekker naar Shanghai voor het weekend. Wat doen wij fout??!!
Nou het is ze allemaal van harte gegund!

Gisternacht werden we gebeld door Ben. Ik schrok me helemaal dood. Hij stond met de Lupo stil op de A12. Het rode lampje van de oliedruk brandde. Oeps. Maar zo verstandig als Ben is heeft hij de auto aan de kant gezet, de ANWB gebeld en slechts 2,5 uur later kwamen ze "al" om hem te helpen! Schandalig. In ieder geval kon hij met de auto terug naar huis en vandaag is hij met het openbaar vervoer naar Hilversum gereden voor het werk. Morgen gaat de auto naar de garage. Waarschijnlijk een nieuw oliefilter nodig, dus de ellende bleef beperkt.

3 comments:

Anonymous said...

Hoi ga maar lekker genieten van het weekend en het mooie weer. Als ik de plaatjes zie uit HK heb ik spontaan heimwee. Niets aan te doen helaas.
liefs en knuffel,
Lody

Anonymous said...

hey ansje!

Heb zin om snel een drankje met je te doen! Gaan we in jullie weer regelen, pakken we het hotelzwembadje....Hoe is het met het zwembad? Al flink wat aan het water gelegen?

Jammer dat het nog effe duurt voordat we weer gezellg kunnen bijpraten!!!

Dikke kus !.... en aan Chiel!

Anonymous said...

jullie=juli.. Dummy me!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails