Tuesday, April 06, 2010

De 10 van Utrecht

Maar 5 graden. Windje en een schraal zonnetje. Echt een geweldige dag om eens lekker een stukje te gaan rennen. Chiel en Rachida deden mee aan de 10 km van Utrecht. Helaas lukte het Remy niet vanwege een vervelende knie blessure.


Met z'n viertjes reden we naar het Jaarbeursgebouw om de auto te parkeren. Vandaar moesten de lopers per trein naar Vleuten waar de start zou plaats vinden. De zussen van Chiel kwamen we stom toevallig tegen bij de ingang van Utrecht Centraal, dus dat was erg leuk. We hebben iedereen uitgezwaaid en toen was het eerst koffietijd.




Vervolgens zijn we gaan zitten bij de tribune en toen was het wachten...in de kou...Potver, wat was het koud. Maar dat had ik natuurlijk graag over voor manlief en schoondochter. Maar het was echt koud!!





Het was erg gezellig zo met z'n allen op de tribune en op een groot tv scherm konden we de start van de 10km volgen.

De eerste trouwens die over de streep kwam van de 10 km deed dat in 30 minuten!! Chiel kwam binnen precies binnen het uur! 59 min en 20 sec! Hij heeft zijn doel gehaald! En hij was blij dat de oudste deelnemer van het veld, een man van 76 jaar, na hem binnenkwam, hihi. Rachida deed het in 1.06 uur. Hardstikke goed! Ik ben weer beretrots!



Daarna nog een kopje koffie en toen zijn we naar huis gereden. De lopers kregen het koud. Duhh...het was ook berekoud! Al heb ik geen meter gelopen ik vond dat ik zelf toch ook wel een topprestatie had neergezet. Mijn record was 4 uur in de snijdende kou zitten! Vrijwillig!!

4 comments:

Anonymous said...

en de volgende uitdaging is ?

klase Jan en Jantina Hardenberg

Arlene said...

Respect hoor voor lopers en toeschouwers,het was echt koud,ook in Beverwijk op de zwarte markt!

simone said...

Weinig gemerkt van de kou in m'n winkeltje. Was wel erg druk. Maar topprestatie jongens, mogen jullie allemaal heel trots op zijn!!!

Fiona Teeuw said...

Chiel, weer een lekker sprintje getrokken! En zo te lezen hebben jullie een drukke, maar gezellige dagen in NL. (De kinderen om je heen hebben is heerlijk, weet ik na afgelopen weekend.)

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails