Tuesday, April 13, 2010

Goede(vroege!) Morguh!!



Misschien komt het wel omdat we wat ouder worden, misschien heeft het er niets mee te maken, misschien omdat het super benauwd is, misschien omdat ik de hele vlucht geslapen heb, maar in ieder geval steekt de jetlag weer vrolijk z'n kop op! Ik bedoel, slapen als het niet moet, wakker zijn als het niet moet en op de meest rare tijden ineens overvallen worden door een knorrende maag!

Ik heb gisteravond mijn o zo nodige 'sushi' shot gehad, tv zitten staren en rond half 11 zijn we naar bed gegaan. We hielden de ogen niet meer open. (Ik heb ook enorm respect voor mensen die gelijk doorgaan in het dagelijks leven. Snap echt niet hoe zij dat doen!) Maar om half drie vannacht zat Chiel alweer lekker aan de thee en een broodje. Waar ik overigens niets van heb gemerkt. Om 5 uur zat ik rechtop in bed. Honger! We hebben elkaar afgelost.


Mist! Ik kan niet eens het gebouw aan de andere kant van de straat zien!

Ik zit nu op de bank met m'n hoofd in de wolken. Letterlijk en figuurlijk! Ik las net op het nieuws dat er 'maar' een luchtvochtigheid van 97% is en het regent niet eens! De ramen zijn allemaal aan de buitenkant beslagen! Het mist en aan het eind van de dag zakt de temp weer van 28 graden naar 21 graden en dan misschien een paar regenbuitjes. Ze noemen het "appreciably cooler for the coming days" op de weather channel. En ik moet zeggen dat de overgang van NL naar HK best wel groot is. Ineens heb je geen trui meer nodig en is de wind warm! Dus even een paar graden koeler is best fijn.

Straks, mocht 'ie nog wakker worden hihi, gaat Chiel naar Shenzhen voor 1 dagje. Vanavond gaan we eten met Tim die hier is voor de beurs en donderdag staan Berry en Nico hier alweer. Jos is denk ik net geland in HK (t'is nu half zeven) en vandaag ga ik maar eens kalm aan doen.

O ja, nog een filmpje van de Drutenloop van afgelopen zondag. Chiel liep niet mee (met pijn in 't hart) maar wil zeker volgend jaar mee gaan doen. Zag er gezellig uit! Leuk om te weten voor fam.Reinders, er is geen halve maar een 10 km loop. Eitje dus!

2 comments:

Fiona Teeuw said...

Hopelijk slapen jullie vannacht wat beter door. :) Het blijft vervelend.

Arlene said...

Die biologische klokken van jullie moeten steeds weer opnieuw zich aanpassen,dus.....geen wonder en leeftijd?Bij 2 zulke jonge en sportieve mensen,zal toch niet ha ha

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails