Monday, April 19, 2010

Oh...shit!


Ineens zinkt de omvang van die verdomde aswolk in.

Eerst is het lachwekkend, hoezo vulkanische uitbarsting..., op IJsland??! Hoezo niet kunnen vliegen??!

Vervolgens wordt het "a pain in the behind", post uit Europa komt niet meer aan, post van hier naar Europa komt ook niet meer aan, passagiers kunnen geen kant op. Afspraken worden verzet.

En nu ben ik triest.

Tim kreeg gisteren te horen dat hij gepland staat om terug te vliegen op 6 mei! Can you believe it? 6 freaking mei!! Gelukkig kreeg ik vanmorgen te horen dat het vervroegd is naar 1 mei. Nog steeds niet te bevatten maar het klinkt beter dan 6 mei.

Maar Linn en Joni zouden hier 4 mei landen...zouden ze dat nog redden? En is het dan wel veilig om te vliegen? We hadden ons er zo op verheugd...En we zouden naar Ben's diploma uitreiking gaan in juni. Lukt dat nog wel?

En dan paniek...

Wanneer kan ik terug vliegen? Lukt dat dit jaar nog? Zet ik ooit nog voet op Nederlandse bodem? Ga ik mijn kids nog wel zien? Hoezo begin van een nieuwe ijstijd? Ik krijg het er Spaans benauwd van...

En dan weer boosheid...
Heeft die k-internet verbinding ook weer kuren! GRRRR!! Nee het gaat lekker zo..

2 comments:

Arlene said...

He zusje, kalm aan,in Europa is men het helemaal zat en de piloten willen weer vliegen,er zijn 10 testvluchten gedaan en om 14.00 uur vandaag komt de beslissing.Natuurlijk is er nu een achterstand maar laten we hopen dat het op korte termijn allemaal weer beter gaat!
Houd moed!

Mickey said...

ach schatje.....met de trein kan je desnoods ook helemaal in Europa komen hoor! (bovenstaand heb ik in andere context natuurlijk ook allmaal al bedacht, er komt een moment dat ik echt mn hubbie weer wil zien!) Mooie smoes voor de Transsiberie of transmongolie-expres :-). Of vrachtschip, net als Wytske.

Nee, inmiddels is iedereen t echt zat - ik ben benieuwd wat er vanmiddag besloten gaat worden.
X

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails