Saturday, April 03, 2010

Fijn!

Zo. De jetlag is zo'n beetje uit de ogen gewreven en vandaag lijkt het of ik alles voor bijna 100% live meemaak, hihi. De afgelopen dagen hadden van die momenten dat je alles wel meemaakt en hoort, maar toch blijft niet alles hangen en schrik je af en toe wakker, terwijl je zo'n copy-film uit China kijkt met z'n allen.


Maar zoals ik al zei, vandaag voel ik me goed! En daarom ben ik ook begonnen met de paaseitjes schilderen. Al hoe wel schilderen, dit jaar was het meer plakken. Met dank aan de Hema!

Vandaag nog even mijn lamsbout ophalen bij het Turkse winkeltje en later vandaag gaan we op bezoek bij Simone. Ze viert haar verjaardag vandaag samen met die van Deborah. Leuk.

En morgen komen Remy en Rachida een nachtje slapen en op 2e paasdag gaan Chiel en Remy de 10 kilometer lopen in Utrecht. Ik ga ook mee. Niet om te lopen maar om natuurlijk foto's te maken en Chiel's zussen komen ook! Gezellig.

Verder geniet ik volop! Lekker tijd doorbrengen met de kids, eten koken in een echte keuken, de Hema in, tulpjes kopen en wakker worden van de vogeltjes die onder mijn raam zitten. Minder is dat het nog steeds koud is! Brrr. Blijft wennen hoor van 25 graden naar amper 10.

En er is goed nieuws! Linn heeft EINDELIJK een stage plek gekregen! Gistermiddag kreeg ze het goede nieuws te horen. En wat voor eentje! 2 Minuten lopen vanaf huis en ze begint eind augustus. Het eind is in zicht. Volgend jaar kan ze haar studie afsluiten. En kan ze ook EINDELIJK haar 'Master'ophangen naast de 'Bachelor'!

2 comments:

Mickey said...

haha, die eitjes!!!!briljant. Neem ff een doos mee, voor volgend jaar hier?!?!(versierspul bedoel ik :-))

miss honeybee said...

Ik zal eens kijken of ze nog versierdingen hebben en dan neem ik ze mee! Bedankt voor de leuke kaart!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails