Tuesday, April 27, 2010

The perfect housewife!

Het was erg vroeg toen ik Chiel voorbij zag komen. Hij moest om 7 uur bij de China ferry zijn en ik geloof zelfs dat ik hem nog een fijne dag heb gewenst. De laatste dagen is er niet zoveel blijven hangen. Ik heb meer geslapen dan dat ik m'n ogen open heb gehad. Maar het goede nieuws is dat ik flink ben opgeknapt en dat de buikgriep zo goed als over is.

Ik werd vanmorgen wakker door een vogel die precies onder m'n raam flink aan het zingen was. Het rare is dat er echt 20 drilboren bezig kunnen zijn in de straat en dat ik daar doorheen slaap, maar zo'n bijzonder geluid als het getjilp van een vogel maakt me wakker! Dat doen de jaren Hong Kong met een mens, hihi.


Maar goed ik schoof de gordijnen open en het eerste wat ik zag, was een man die net z'n raam uitklom om wat te klussen. Op tig-hoog! Moet kunnen. Maar hij had wel zijn veiligheidsriem vast gemaakt aan een dunne pijp! Als of dat wat helpt als je uitglijdt...

En omdat ik me zo goed voel, heb ik vandaag een pan vol pompoensoep en tomatensaus gemaakt "from scratch"! Voelde me een echte huisvrouw! De bakjes met soep en saus staan af te koelen en dan gaan ze de vriezer in. Voor slechtere dagen, hihi.



Sinds ik dat oventje heb sta ik weer met plezier in de keuken. Ik blijf maar muffins bakken dus voor de lijn is het beter als ik eens iets gezonds maak. Homemade pompoensoep b.v. Morgen eten we spaghetti met zelfgemaakte saus! Chiel weet niet wat hem overkomt!!

1 comment:

Mickey said...

oh, lekkere dingen allemaal.
En straks kunnen we nog ingevroren zakjs saus en soep uitwisselen, hihi!
fijn dat je je weer beter voelt.

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails