Saturday, January 22, 2011

Bevallen!

Donderdagavond kreeg ik een smsje van Bram. "Ik denk dat ik tegen middernacht papa word!"
Spannend!

De volgende morgen zag ik een nieuw smsje. Dit keer van Kamilla. Our baby boy is born! 4 am. Everything ok!"

 


Wat leuk! Een jongetje! Nog steeds zonder naam trouwens. Ze weten het nog niet maar maandag moet Bram de baby inschrijven dus dan moet er een naam zijn.



Vanmorgen zijn Jos, Chiel en ik gelijk naar het Mathilda Hospital op de Peak gereden om de nieuwe aanwinst te bewonderen. (Maar wat een gaaf ziekenhuis! Lijkt meer op een hotel trouwens. Prachtig uitzicht en een lobby waar menig hotel jaloers op zou zijn.)

De familie van Olphen zat heel gemoedelijk bij elkaar en die kleine lijkt zo op Bram! Heel grappig om te zien. Nu is het wachten op de naam....



Have a nice day!

9 comments:

Mickey said...
This comment has been removed by the author.
Mickey said...

wist je dat de natuur dat expres doet?alle baby's schijnen de eerse paar weken op hun vader te lijken :-)

Wat een schatje zeg, het naamloze van Olphentje!

Lody said...

Jullie ook gefeliciteerd met de kleine. Wil je Kamilla en Bram ook namens mij hartelijk feliciteren.

miss honeybee said...

Lody en Mickey, ik moest jullie namens de familie allebei hartelijk bedanken voor het schattige babypakje en 'stoere' slabbetje!

Arlene said...

Wat leuk een jongen,wil je hen ook namens mij feliciteren ( als ze nog weten wie ik ben,is tenslotte al weer wat jaartjes geleden)

miss honeybee said...

Doe ik!

Anisah said...

He's beautiful! I wish i was there. Please kiss him for me when you see him next!

simone said...

Ahh wat een leuk ventje, idd feliciteer je Bram en Kamilla als je ze weer ziet?? Jullie allemaal ook gefeliciteerd. Heeft ie trouwens al een naam?? Dikke kus voor allemaal

miss honeybee said...

Anisah, Dani is soo cute! I will give him a kiss next time I see him!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails