Friday, January 28, 2011

Klusjes

Ik had mezelf voorgenomen om tijdens mijn verblijf hier, elke dag tenminste 1 klusje te doen. De dingetjes waar Linn en Ben niet aan toe komen of niet aan denken. (of geen zin in hebben, hihi)

En al zeg ik het zelf, tot nu toe lukt dat voornemen best goed! Morgen ga ik weer verder want vandaag ga ik lekker naar Nijmegen. De stand tot nu toe...


Zo doen alle lampen het weer!


Zijn de kasten naast de open haard verhuist naar boven!


Hangen er weer gordijnen in de keuken en is de boel boven op de koelkast opgeruimd!


Is de achtertuin geveegd...


 Een begin gemaakt met het vegen naast het huis in het steegje...


Maar daar ben ik even mee gestopt....omdat het weer VRIEST!!


Have a nice day!

4 comments:

simone said...

Jemig, je bent wel heééél fanatiek hoor!!! Maar alles ziet er weer spik en span uit. Lekker hoor.

Familie Grolle said...

Hoi Ans. Wat een energie heb jij. Lijkt wel de grote schoonmaak voor het Chinese Nieuwjaar. Mag je nog tot en met woensdag aanpoten, maar dan is het feest! Groetjes van de hele familie

Anisah said...

Wowwy, not snowing anymore! :) Does that mean its A BIT warmer? hehe

Mickey said...

wat heb je ook een heerlijk gezellig huisje!
x

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails