Friday, January 07, 2011

Jetlag



Kon niet uitblijven natuurlijk. In NL had ik nergens last van, behalve dan dat ik heerlijk kon slapen. Geen gebroken nachten en in tegenstelling tot Chiel die de meeste nachten om 5 uur al beneden aan de koffie onder de kerstboom zat, kwam ik elke morgen keurig om half 8 uit mijn bed.

Maar we zijn weer terug, viel om 10 uur gisteravond mijn bed in en zie hier, ik kan straks de zon weer zien opkomen! Het is nu 5 uur. Chiel ligt heerlijk te slapen en ik heb de rol beschuit maar aangebroken en een kopje koffie gezet. En ons kacheltje maar aangezet! Het is koud!

Gisteren na thuiskomst ging Chiel gelijk na kantoor. Spannend want ze zijn verhuist! Zelfde gebouw maar 6 verdiepingen hoger en 2 keer zo groot. T'is nog een beetje rommelig, zei hij. Maar het uitzicht over de skyline en haven is fantastisch! Er moeten nog kasten komen maar verder is alles geregeld. Ben erg benieuwd. Vandaag voordat we gaan eten met Mickey en Jaap eerst maar een bezoekje aan kantoor brengen. Chiel's plan, om op tijd naar huis te gaan gisteravond, viel natuurlijk in het water. Hij kwam pas thuis na zevenen!

(O ja, voordat ik het vergeet. De controle op de HK-airport was weer aangescherpt! Natuurlijk i.v.m. de Mexicaanse Griep. Ze stonden goed duidelijk zichtbaar klaar met thermometers in de aanslag. En ik las dat er nu 7 gevallen bekend waren rondom regio Nijmegen. Vreselijk. Hopelijk blijft het hierbij.)

Ik heb vandaag het een en ander te doen. Naar de bank, boodschappen bestellen, lunchen met Cynthia en wachten op de PCCW. Dit keer omdat we wel beeld maar geen geluid hebben op TV. ...zucht...De enige zenders waar ik wel geluid op heb is Eljazeera en een Chinese zender. Schiet niet echt op dus. En vanavond eten met Mickey en Jaap. En morgenavond een nieuwjaarsborreltje met Steve en Silla. Gezellig. We hebben ze al tijden niet gezien.

En ik ben gelijk ook aan iets nieuws begonnen! Ik heb een tweede blog gestart die alleen maar over hardlopen gaat! Stap 4 Stap heet het blog. Ik hoop dat jullie allemaal die ook willen volgen!

Have a nice day!

2 comments:

Fiona Teeuw said...

... Tijd genoeg voor een tweede blog als je zo vroeg wakker bent! Maar natuurlijk ga ik die ook volgen. Misschien raak ik wel gemotiveerd om ook te gaan hardlopen. Voor mijn overtollige pondjes geen slecht idee.

Lody said...

Nou ja, de tijd vliegt, herinner me het afscheidsfeestje nog.

Kus, Lody

PS: je nieuwe blog is ook leuk

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails