Tuesday, January 18, 2011

Zonnige dinsdag

Het gaat allemaal z'n gangetje. Chiel zit nu in China en ik kom net mijn bed uit. Dat wil zeggen om 9 uur vanmorgen al maar ik heb zitten badjassen, koffie gedronken en daarna de was gedaan. Het zonnetje schijnt en het is een graadje of 11. Het voelt als een mooie lentedag!


Straks ga ik even wat boodschapjes doen. Ben eigenlijk van plan om iets te gaan bakken. Donderdag komen Rina en Loes op bezoek. Helemaal vanuit Tai Po Kau! Gezellig.

O ja gisteren heb ik een nieuw koffietentje ontdekt! Aan de achterkant van K11 staat ineens een 'Agnes B' koffie, taartjes, salades en sandwich-tentje! Heel gezellig om te zitten EN ze hebben verwarming! Niet geheel onbelangrijk.  Zonder te aarzelen heb ik Mickey gebeld en binnen 2 minuten zaten we samen aan de koffie en een lekker gebakje.

De laatste dagen zag ik keer op keer nieuwe winkeltjes in onze 'hood'. Een nieuwe supermarkt, een bloemenwinkeltje en nieuwe restaurantjes. Maar er zijn ook bekende winkeltjes en restaurantjes gesloten. Waarschijnlijk omdat januari de maand is dat er nieuwe lease-contracten worden gesloten. Dan kunnen de huurprijzen ineens door het dak gaan en dan kiezen de huurders maar eieren voor hun geld. Helaas is onze 'huis-vietnamees' en 'the stag's head' ook vertrokken dus dat is wel balen. Daar zaten we best vaak... bij die Vietnamees dan...

Maar eerst, koffie! Thuis. Op de bank. Lekker.

Have a nice day!
Enhanced by Zemanta

6 comments:

simone said...

Nou vanuit een koud en zéér nat leiderdorp...... lekker he zo'n heerlijk bakkie koffie!! Het regent al vanaf ik mijn ogen open heb, da's 7.15 of misschien wel al langer en geloof neit dat het vandaag er beter op gaat worden..... maar na de blauwe maandag( heb er trouwens niks van gemerkt hoor, maar ik ben niet depressief ozfo) kan dit toch wel de droeve dinsdag worden aan het weer te zien dan!! Hahaha. Verders niks bijzonders, vandaag lekker vrij en ga straks maar weer eens de fiest in de sportschool afstoffen. Have a nice day

Joke80 said...

Ben ook aan mugshot begonnen ;)

miss honeybee said...

@ Joke- Leuk he!

Anonymous said...

oooooooh... Hong Kong, ik kan niet wachten!

;-)
Irma

Fiona Teeuw said...

Die tulpen op jouw tafel blijven er ook mooi bij staan!

miss honeybee said...

Ja, het land van kopieën en nep produkten heeft zelfs nep-tulpen!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails