Thursday, December 22, 2011

Kompleet

Sinds gistermorgen, woensdag, zijn we weer kompleet. Chiel kwam vroeg aan op Schiphol en om 9 uur zaten we al thuis aan de koffie. Gezellig!

En toen begon een dag vol knikkebollen, gapen en in slaap vallen op de bank. Niet alleen Chiel maar ik ook! Ik had een slechte nachtrust gehad, zenuwachtig dat Chiel thuis zou komen, en had bijna niet geslapen. Chiel daarentegen had perfect geslapen in het vliegtuig maar je bent gewoon van slag als je 12 uur hebt gevlogen. Honger en slaap op de raarste tijden.

's Middags mocht hij wel eventjes met mij mee naar de AH. Hij wilde hutspot met worst eten i.p.v. frietjes met een frikandel! De afgelopen 10 dagen dat hij alleen in HK rond liep heeft hij alle fastfood restaurantjes gehad en nu was hij helemaal klaar voor een echte warme maaltijd! En vanwege de jetlag zaten we om 16.15 uur al aan de hutspot! Honger!

En toen zou Ajax voetballen...Chiel ging eerst naar bed. Hij kon zijn ogen niet open houden. Afgesproken dat ik hem om half 9 zou wakker maken. En zo geschiede. Ik maakte hem wakker, hij had heel veel moeite om zijn ogen open te krijgen maar een voetbalwedstrijdje maakte veel goed. Zitten we net goed en wel voor de tv, de eerste fles wijn is net open getrokken, wordt de wedstrijd gestaakt! Je begrijpt dat Chiel daar de balen van had.

Straks gaat hij weer hardlopen en daarna komt een collega op bezoek om dingetjes door te nemen. Linn gaat zo naar stage. Ben naar het werk. Ik heb al wat gerechten voor de Kerst klaar staan in de koelkast en straks ga ik weer verder met koken voor de Kerst. I love this time of year!

En dan zag ik nog een reclame! Die van John de Wolf, oud-feyenoorder, die tegenover de Arena van Ajax in het ziekenhuis ligt! Geweldig!

1 comment:

Arlene said...

Fijn dat Chiel er nu ook is en de kerst nu echt begonnen is,hier ook want ik ben nog nooit zo ontspannen geweest!
Die reclame is goed he,ik moet er steeds om lachen!
Liefs Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails