Saturday, December 24, 2011

Tiel

Gisteren belde Lody op. Of ik thuis was zodat ze de kalkoen kon afleveren. Zo gezegd, zo gedaan. Even later lag de 6,5 kg kalkoen op het aanrecht! Daarover later meer natuurlijk. We eten de kalkoen op 2de kerstdag! Ik kan daar wel een blog over schrijven!

Maar goed, Lody vertelde dat ze nog even naar Tiel ging om kadootjes te halen voor haar kids. En eigenlijk had ik wel zin om mee te gaan! Lekker een beetje rondlopen zonder dat je wat moet. Gewoon voor de gezelligheid. Chiel had ook zin om mee te gaan (alhoewel ik denk dat hij daar later spijt van had) en we spraken af elkaar te ontmoeten aan de Waalkade in Tiel.

Plaatsnaam bordje voor Doven en Slechtzienden!
Chiel en ik reden naar Wamel. Vandaar heb je een voetveer naar Tiel. Voor een eurootje pp ga je naar de overkant. Geen gedoe met parkeerplaatsen zoeken want aan de Wamelse kant is parkeerplek zat.


Deze keer geen 'morningstar' of de 'silverstar' in Hong Kong maar de Hendrikus in Wamel! Ja, hoe Nederlands wil je het hebben. Het was echt barstens koud maar voor mij een uitje! Ik had dit nog nooit gedaan!


Lody kwam naar ons toe (zij had de auto bij haar werk geparkeerd in Tiel) en met z'n drietjes liepen we de stad in. We kwamen gelijk Flipje van Tiel tegen achter de stadspoort. Heel grappig.


We hebben heerlijk rond gelopen en geshopt, de Hema leeg gekocht en geneusd bij de Xenos.


En we konden natuurlijk geen bord met SALE voorbij lopen! Zoals ik al zei, volgens mij had Chiel spijt dat hij was mee gegaan.


Toen we na het shoppen Druten weer inreden zag ik een geweldige boom. Vol met kleurtjes! Natuurlijk moest ik daar een foto van maken en toen ik dichterbij kwam zag ik het pas...de boom had gebreide stukken aan! Heel gaaf!



's Avonds hebben we met Linn en Ben nog een hapje gegeten bij d'n Optie. Het wildmenuutje moest natuurlijk geproefd worden. Heel gezellig!



Enhanced by Zemanta

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails