Sunday, February 05, 2012

Relaxed

In vergelijking met gisteren was vandaag een zalige luie dag. Alhoewel...

...het gas werd afgesloten in ons oude huisje om 9 uur 's ochtends! We moesten dus op tijd het bed uit en dat was even doorbijten omdat Chiel en ik vannacht heel slecht geslapen hebben. Maar op tijd eruit en naar de Pinnacle. Ik heb gelijk de keet maar gestofzuigd en dan ziet zo'n leeg appartement er ineens stukken beter uit. Het gas-mannetje kwam keurig op tijd en we konden weer terug naar huis.


Bij thuiskomst maar weer begonnen met dozen uitpakken. Langzaam maar zeker werd de eettafel zichtbaar die eerst helemaal vol stond met troep. Chiel heeft de meeste schilderijen opgehangen en ik heb mijn tweede wasje gedraaid!


Het huis ziet er stukken beter uit nu alles weer een plekje heeft gevonden. Tijd voor dimsum! We zijn een nieuwe restaurantje ingegaan die in de buurt staat van ons nieuwe huisje. Echt zalige dimsum gegeten. Volgens Chiel de beste ooit! Was ook niet goedkoop maar wel erg lekker.


Vanmiddag wat boodschapjes gedaan en zelfs een wasrekje gekocht! Voor in de bijkeuken! Hahaha, ik moet er zelf om lachen ;-) Maar we hebben ook een middagdutje gedaan. Beetje bijkomen van gisteren en in mijn geval, een beetje uitzieken.


En vanavond hebben we gezellig gegeten met Jesse die weer terug was in HK. Altijd leuk. Morgen gaat Chiel weer aan het werk en dan kan ik eens op mijn gemak de bijkeuken inrichten... Of gewoon hangen op de bank!

1 comment:

simone said...

Hé lieffies, jullie nieuwe huis ziet er al super uit hoor!!! lijkt wel of jullie nooit ergens anders hebben gewoond. Veel plezier en woongenot in jullie nieuwe onderkomen..... XXXX

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails