Friday, July 06, 2012

Nog 1 week

De tijd vliegt voorbij. Ik weet nog heel goed dat Mickey mij vertelde dat er een kans in zat dat ze zouden moeten verhuizen naar Vancouver...

Enfin, voor het werk zou dat beter zijn en voor hun een prachtige kans om een nieuwe ervaring op te doen. Maar voorlopig was het nog niet zover. Nee, eerst moest er nog een zakentrip gemaakt worden, dan gingen ze nog op vakantie, kortom er was nog van alles wat eerst gedaan moest worden. En dat was bijna een jaar geleden!

En ineens is het nog maar 1 weekje voordat Jaap en Mickey echt gaan verhuizen! Dat ze echt Hong Kong gaan verruilen voor Vancouver...Ik kan maar niet aan het idee wennen moet ik eerlijk zeggen.

Deze week gaan we elkaar nog regelmatig zien. Gelukkig maar. Maar maandag komt echt de verhuizer alles inpakken. En ik ga zeker een keertje naar Vancouver om eens te zien hoe ze daar zitten. Maar voor nu...Bah! Vind er geen bal aan...




3 comments:

simone said...

Kan ik me helemaal voorstellen!!! :-(

Mickey said...

Ik ook niet...:-(

Anonymous said...

Lijkt me raar als Mickey helemaal uit het HK beeld is verdwenen, zal voor jullie beiden wel wennen zijn.
Mickey het gaat je goed, blijf je gewoon volgen op FB en Ans sterkte!

x Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails