Tuesday, August 22, 2006

Ben is ook weer weg...

Jasses, we zijn weer helemaal alleen.

We hebben Ben vanavond weg gebracht naar het vliegveld. Hij was zo trots dat hij op de heenweg naar HK maar 7 kilo bagage had. Maar dat gewicht bleek niet meer te kloppen. Toen hij de koffer op de weegschaal moest zetten bij British Airways Incheckbalie bleek dat er nu 26.2 kilo in de koffer zat!!
Vanmiddag zat Lody op de grond alle kleren van Ben keurig op te vouwen zodat alles in de koffer zou passen. En alles paste. Hij blij, ik blij, Lody blij.
Morgenochtend om 10.00 uur Nederlandse tijd komt hij weer aan op Schiphol.

En dan heb ik nog wat nieuwtjes...

Gistermiddag heb ik mijn eerste officiele betaalde rondleiding gegeven in HK! Grappig he?
Een klant van Jesse zou maandag komen maar zijn vrouw zou een dagje eerder in HK landen. Jesse is zo druk als een klein baasje, en hij wist echt niet meer hoe hij alles rond moest krijgen qua planning. Dus vroeg hij of ik misschien deze dame een middagje HK wilde laten zien.
Geen probleem. Lody en ik wilde toch nog wat gaan bekijken en of er dan nog iemand mee loopt met ons, dat maakt geen verschil.
We hebben Veerle opgehaald van het hotel, in de buurt alles laten zien en zij was helemaal in d'r nopjes. Wij ook, want ze bleek een heel gezellig mens te zijn!
's Avonds hebben we met z'n allen heerlijk gegeten in Hutong en daarna een drankje bij Aqua gedronken en toen was de dag alweer om.
Het was me zo goed bevallen dat ik me voortaan weer beschikbaar stel om klanten/vrouwen van klanten rond te leiden als het nodig mocht zijn.

En dan het volgende nieuwtje...

Woensdag vertrekken Lody en ik voor 3 dagen Bangkok!!! Jippie! Nog even lekker nagenieten van de vakantie met Lody en even helemaal niets. Doen waar we zin in hebben. Zwemmen, eten en shoppen. Wat wil een mens nog meer?
Ik beloof dat ik natuurlijk een uitgebreide fotoreportage op het blog zal zetten als we terug komen. Vrijdagavond. Helaas vertrekt Lody zaterdagavond ook alweer naar NL en dan zijn we echt helemaal alleen...

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails