Wednesday, August 30, 2006

Je wist het niet maar Chiel was jarig vandaag!

Vanavond hebben we met Berry gegeten bij de Thai op Knutsfort Terrace. Leuk tentje op de 1e verdieping en heerlijk eten.

Chiel en Berry moesten nog wat dingen bespreken tijdens het eten en daar hoort natuurlijk een lekker chardoneetje bij. Ach en dan offer ik me wel op om erbij te zitten.

Tijdens het eten komt dan zo'n serveerstertje steeds de wijn bijschenken en voor je het weet is de eerste fles op dus nummer 2 moest ook open. Ze schenkt de wijn in en vergeet Chiel bij te vullen. Waarop Berry zegt: " Don't forget my friend. It is his birthday!"

Er wordt een beetje gelachen, het eten is schoon op, de fles wijn is leeg, dus zegt Chiel: "Zal ik de rekening vragen?" "Ja doe maar. Gaan we nog even koffie drinken op verdieping 3 bij Havana."
Zo gezegd, zo gedaan.

Komen ineens 3 serveersters de bocht om zeilen met een schaaltje Thaise puddinkjes met een bloem en 1 kaarsje erin gestoken op Chiel af! "Happy Birthday, sir! You make a wish!!" Waarop Chiel gelijk zegt:" I wish you are NOT gonna sing for me, okay? En dat was nou net niet de bedoeling want ze stonden met z'n 3-en al klaar om te zingen. We hebben vreselijk gelachen.

We moesten op de foto, toen werd de foto in een kartonnen lijstje gestopt en kwam de serveerster met 2 gouden pennen op Berry en mij af. "If you like, you can write something nice for the birthday boy!"

Dat hebben we dus maar gedaan want ze bleven net zolang wachten totdat er iets op papier stond! Toen we weg liepen naar de lift werd Chiel nog door alle medewerkers een hele fijne verjaardag gewenst en dus hebben we op ons onverwachte jarig jobje maar een borrel genomen!

1 comment:

Anonymous said...

Never a dull moment there in Hongkong, well happy birthday Chiel. Maar zo (2x per jaar) gaat het wel hard hoor. Het gewone leven is hier weer begonnen, ik ben weer aan het werk! Nou lekker hoor :).
Liefs en groetjes,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails