Sunday, November 05, 2006

Eerst "badjassen" en dan... KARAOKE!!!

Vandaag was een goede dag!

We hebben heerlijk uitgeslapen en helemaal niets gedaan, althans tot een uurtje of half twee. Daarna hadden wij met Jos, Jesse en Bram afgesproken om lekker te lunchen. Iedereen van de groep had het superdruk gehad de afgelopen week en nauwelijks met elkaar gesproken dus een lunch was perfect om weer bij te kletsen. Het werd iets later dan gepland want, en dan noem ik geen namen, enkelen onder ons kunnen geen klok kijken!
Maar goed we hebben lekker gegeten en gekletst tot een uurtje of vijf. Toen was het toch echt wel tijd om iets te gaan doen.

's Avonds waren we uitgenodigd voor een surprise-party voor Lydia. Maandag is ze jarig en we zouden vanavond gaan vieren in het Karaoke paradijs in Causeway Bay.

Jos had er wel zin in maar tot op het eind hebben wij Jesse niet kunnen overtuigen om mee te gaan. Hij had allemaal slappe smoesen zoals "druk" en "...kom net terug van het kantoor!" totaan de meest slappe smoes van alles "...ik moet morgen vroeg op om naar het vliegveld te gaan" maar de waarheid is dat Jesse niet kan/wil zingen! Nou dan niet. Dan gaan wij wel met z'n drietjes.

Zo gezegd zo gedaan, en na talloze rondjes dobbelen waarbij de verliezer een glas bier moet opdrinken werd er dan toch gezongen door de nederlandse afvaardiging! Ik verdenk Jos ervan dat hij expres verloor zodat hij flink wat alcohol tot zich moest nemen. Anders ging dat zingen helemaal niet. Maar ik moet zeggen, het klonk niet slecht hoor! Ik vond dat wij veeeeeeeel beter waren dan de chinese kant van de kamer.
Ik heb echt dubbel gelegen van het lachen, we hebben gedanst en de meest genante momenten werden natuurlijk van alle kanten gelijk op de gevoelige plaat gelegd.

Na afloop hebben we nog even een drankje gehaald bij Mes Amis en nog een hapje gegeten bij Chinatown en toen toch maar naar huis.
We hebben vanavond wel een leuk idee gekregen wat we met Jesse's verjaardag gaan doen!
Drie keer raden Jesse!

1 comment:

Anonymous said...

Wat een enorme flauwe en doorzichtige excuses kan ik verzinnen zeg. Ik moet nog maar eens op stage bij mijn Chinese vrienden. Want die geloof ik wel weer keer op keer waarom iets niet kan....
Bedankt dat ik er nog zo mild vanaf kom op het web-log! Bij deze beloof ik dat ik 16 juli meerdere liedjes voor jullie zal zingen!
Jesse

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails