Wednesday, November 15, 2006

Weer ouderwets een belangrijke dag vergeten!

Sommige dingen blijven hetzelfde. Zelfs (of vooral) als je verhuist naar de andere kant van de wereld! Ik weet dat ik mijn reputatie hoog moet houden maar dit was wel erg stom!

Ik heb hier een geweldige verjaardagskalender met tulpen en molentjes en daar staan de heugelijke dagen op van familie en vrienden. Het helpt vooral als je op zo'n ding van tijd tot tijd KIJKT!!!!

Ik moet zeggen dat ik best wel trots op mezelf was, dat ik de meesten toch wel een kaartje of kadootje stuurde of zelfs een telefoontje gaf. Maar deze keer ben ik toch wel enorm de mist in gegaan! Ik kan niets anders zeggen: "IK BEN EEN ENORME DRUILOOR!"

Dus bij deze, Simone en Ron, sorry dat ik op jullie grote dag niets van me heb laten horen. Ik heb de hele week ervoor aan jullie gedacht, maar op de dag zelf niet! Wel toen ik opstond maar dat was bij jullie 3 uur 's nachts de dag voor het feest! Maar wees gerust, ik ga het goed maken! Jullie mogen op het blog en wel in groot formaat! Een hele dikke kus van ons en tot gauw!

1 comment:

Anonymous said...

Nou zus, hoe zou een mens boos kunnen zijn/blijven na zo'n pagina.
Onwijs leuk. Bedankt

Simone

p.s. dit was echt niet de bedoeling van het door sturen van de foto's hoor!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails