Wednesday, November 01, 2006

Typhoon Cimaron

De laatste dagen is het weer helemaal goed. Lekker warm, niet benauwd en een klein briesje. Heerlijk.

Toen ik vanmorgen naar buiten liep dacht ik al winderiger was dan gisteren en toen ik terug kwam in de Pinnacle stond daar het bord T1-warning. Het is weer zover. Er komt weer een typhoon onze kant op. Op dit moment zo'n 400 kilometer vanaf Hong Kong...

Volgens het weer-kanaal gaat de typhoon Cimaron langzaam onze kant op maar slaat hij een beetje af naar het westen. Gelukkig maar. Het hoogtepunt wordt vrijdag verwacht qua wind snelheden en hoogst waarschijnlijk slag-regen.

Vrijdagavond vertrekken Harm en de klanten richting Nederland. Ik hoop voor hun dat er geen vertraging zal zijn maar ik ben bang dat het wel het geval zal zijn...

1 comment:

Anonymous said...

Hoi lieverds, vaak ben ik wel een beetje jaloers dat jullie daar zitten en ik gewoon in Nederland. Maar op zo'n moment met een T1 warning is dat weer helemaal over. Veel sterkte en ik hoop dat het uiteindelijk weer meevalt.

liefs en groetjes,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails