Friday, November 17, 2006

Overstappen naar Blogger-beta

Ik ben er zelf ook blij mee; het nieuwe gezicht van mijn weblog.

Was eigenlijk meer uit noodzaak want blogger ging over naar blogger-beta. Ik heb maanden geprobeerd om het uit te stellen want als je eenmaal over bent naar blogger-beta, dan kan je niet meer terug.

Gisteren kwam op mijn scherm ineens een boodschap te staan; "Now you need to get to blogger-beta", en was er geen ontkomen meer aan.

Op zich ben ik altijd een beetje huiverig omdat ik echt geen verstand heb van dit gedoe en Remy zit een heel eind weg! Hij heeft voor mij toen alles zo opgezet, zodat ik alleen maar een berichtje hoefde te typen.
Achteraf ben ik toch wel blij met dit nieuwe systeem. Je kan alles veranderen qua lay-out of kleur. En nu ziet het blog er moderner uit.

Ik ben zo trots als een aap dat ik het zelf heb gedaan.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails