Tuesday, November 21, 2006

Wie zoet is krijgt lekkers!

Chiel en ik zijn nog steeds aan het bijkomen van de hartverzakking van vanmorgen!

We liggen lekker te slapen, draaien ons nog een keer om, wordt er ineens als een idioot aan de deur gebeld en gebonkt! We schrokken ons echt helemaal naar!!

"Jemig, wat is dat?", vraag ik half slaperig aan Chiel terwijl ik rechtop in bed zit. "Zeker die chinees die de airco's komt maken, maar hij zou toch pas om 11 uur komen?", zegt Chiel. "...'t zijn ook allemaal gekken hoor," bromt Chiel, "die Chinesen sporen echt niet!" Hij wrijft eerst in z'n ogen en dan gaat hij het bed uit. "Waar is mijn joggingbroek?", hoor ik vanuit de badkamer. "Geen idee...", gaap ik. Ik kijk op de wekker, half acht! Wat een tijd zeg!

Ik hoor Chiel naar de deur lopen, het slot gaat om en hoor ik hem lachen. "Sinterklaas is geweest!", roept Chiel. "Huh..., wie is geweest?", mompel ik.
Komt hij met 2 pakjes waaraan een gedicht hangt en een hand vol pepernoten de slaapkamer weer in.

"De Sint van de 5e verdieping is goed bezig geweest," grinnikt Chiel. Tegenwoordig kan je de Sint via sms bedanken voor de kadootjes en dat hebben we, nadat we de slaap uit de ogen hadden gewreven, ook gelijk gedaan. De marsepeinen aardappeltjes zijn al voor de helft op, hihi.

Bedankt Spuitgiet Piet Jesse!

1 comment:

Arlene said...

Leuk Sinterklaas in Hongkong!
Mijn schoen blijft leeg....snik.
Nee hoor vanmorgen lag er een tas vol chocoletters op mijn bureau van een onbekende Piet voor mij en mijn groep!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails