Monday, February 26, 2007

Effe uit het net...

Vandaag is waarschijnlijk de laatste dag dat ik internetverbinding heb. Morgen (als het goed is) wordt de verbinding afgesloten en verhuisd naar ons nieuwe appartement.

Ik heb geen idee of ik gelijk weer op internet kan, geen idee of ze inderdaad morgen komen om de boel te verhuizen...

Dus mocht ik even niet op internet kunnen dan ligt het daaraan.

Chiel is vandaag naar Shenzhen. Weer langs de fabriek. Op 1 maart begint het kantoor weer. Ik daarentegen ben druk met inpakken en schoonmaken. Ondanks alle tegenslag kijk ik er naar uit om te gaan verhuizen. Kan niet wachten tot ik lekker (na 2 jaar!) aan een eettafel kan eten!

Tot gauw!

6 comments:

Anonymous said...

Heel veel succes met het verhuizen en laten we hopen dat IDA alles geregeld heeft!
Wacht met spanning op de foto's!
Arlene

Anonymous said...

ans veel succes met de verhuizing we hebben zaterdag onze dochter en schoonzoon verhuisd ook hier is de waterleiding een probleem diverse keren achteraan gebeld jos heeft ook geholpen dus hij zou nog kunnen helpen we hebben zijn mointenbaike al ingepakt om mee te nemen naar hong kong dus chiel heb je al een fiets gekocht want er moet gefietst worden heb ik begrepen. nomaals succes met het verhuizen en tot horens

Anonymous said...

srkfd

Anonymous said...

Heel veel succes én plezier met de verhuizing!!

Liefs, Mari en Yvon

Anonymous said...

T'is net iets te ver om te komen helpen, maar succes met de verhuizing en we zitten hier met gekruiste vingers dat alles nu WEL geregeld mag zijn.

Geniet van de ruimte om je heen straks.........kan je chiel achterna zitten :)

Simone

Anonymous said...

Ans en Giel, van harte gefeliciteerd met Giels verjaardag. Ik hoop dat jullie ondanks de drukte van het werk en de verhuizing een fijne dag hebben.
Liefs Cor en Andree

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails