Friday, February 02, 2007

Even bijkletsen...


Bram met zijn personeel.

Deze week zijn we aan het rennen en vliegen geweest en was er gewoonweg geen tijd om iets te schrijven. Nu heb ik Chiel even aan de kant gezet bij het bureau, de jongen is echt even toe aan een break, en kan ik even achter de pc.

Chiel is weer heel druk met mensen aannemen, elke dag naar China om rekeningen te betalen aan de leveranciers, trainen voor de marathon en van het weekend komt Berry met de accountant, dus alle financiele plaatjes bijwerken.

O ja en vanaf deze week is Chiel ook legaal in HK! Hij heeft een hongkong-ID kaart gekregen en de mijne is aangevraagd. Ik moet op 13 febr. weer naar Immigratie om de laatste dingen door te spreken. Heel raar, maar ik hoef helemaal geen chinees te spreken, alle presidenten uit mijn hoofd te kennen, weten wat je moet doen als de chinese buurvrouw een kind heeft gekregen! Vreemd he?

Gisteravond ben ik zonder Chiel naar het personeelsfeestje van Bram geweest. Chiel was wel uitgenodigd hoor, maar hij was te druk. Ik niet! Dus ik ben om 5 uur naar kantoor van Bram gegaan, gewacht op Jos met Jozeph en toen naar Sham Shui Po gereden. Daar hadden de dames van Bram's kantoor een etentje geregeld met als voorafje Majong, en als toetje Karaoke! We hebben erg gelachen en lekker gegeten. De nederlanders hebben een beetje doorgekregen hoe je Majong moet spelen mede door de grandioze uitleg van Jozeph...


Jos met zijn personeel.

Gelukkig was de karaoke alleen voor de chinezen omdat er op de karaoke machine in het restaurant geen engelstalige liedjes zaten. Pffff....

Morgen ga ik naar DB om met Bram en Kamilla naar huizen te kijken. Niet voor ons hoor want wij blijven lekker hier wonen. Lijkt me erg leuk.

Verder kregen we gisteravond ook nog bericht van Ben dat zijn ticket ook geregeld was voor de zomer. Hij blijft 5 weken maar liefst. Het wordt een gezellige zomer dit jaar!

Ik heb gistermorgen de hele tijd doorgebracht op het reisbureau. Bram en Kamilla gaan trouwen in Singapore met Chinees Nieuwjaar! Hardstikke leuk en we gaan er allemaal heen. Lekker 5 dagen! Paul komt ook want hij is getuige van Bram maar zijn tripje was nog niet geregeld. Het is niet te geloven maar alle vluchten zitten die week helemaal vol. Alle chinezen zijn weer op vakantie of naar familie, dus werkelijk nergens meer een plekje te krijgen.

Maar gelukkig voor Paul is het geregeld. Nuan komt op eigen gelegenheid van Bangkok naar Singapore.

Ik ben zo benieuwd hoe zo'n Islamitische trouwerij is zijn werk gaat!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails