Tuesday, July 03, 2007

Bye bye Jos!



We hebben dan het lang gevreesde afscheid genomen van Jos. Gedver...

Ik heb vandaag Jos nog wel een paar keer op bezoek gehad. Er moesten nog wat documenten uitgeprint worden. Daarna hebben we ontbeten bij Starbucks en vanmiddag thee geleuterd. Als 2 oude wijven op de bank, hihi.

En vanavond hebben we gegeten met z'n allen bij Wildfire. Heerlijk gegeten trouwens. De baas van Wildfire gaf nog een rondje en we hebben Jos nog een fotoboek gegeven. Iedereen heeft er nog wat persoonlijks ingezet maar de algemene teneur was toch wel dat we er enorm van baalden dat hij weg gaat morgen.

Eerst namen Bram, Kamilla en Anisah afscheid van Jos. Zij moesten een taxi in. Ik zag dat Kamilla aan het vechten was om niet te gaan huilen, (hadden we afgesproken!) en ik moest toen al een paar keer slikken. Toen stapte Jesse uit op 5. Jesse verdomd het. Hij neemt geen afscheid. Jos komt gewoon terug! En toen moest Jos de lift uit op 6. Ik heb het droog gehouden totdat hij mij niet meer zag, toen hield ik het niet meer. Ik haat afscheid nemen...

We hebben in ieder geval afgesproken dat we elkaar 1 keer per jaar ergens gaan zien op een plek waar niemand nog is geweest. Dus 1 mei volgend jaar hebben we een reunie.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails