Tuesday, July 17, 2007

Gezellig!


Nou dat kan je wel zeggen. Lekker 's avonds met z'n allen eten, samen shoppen, samen aan de noedels, samen zwemmen. We genieten volop van een huis vol kids. Helaas is Chiel nog steeds aan het werk maar dat maken we straks van het weekend en de vakantie naar Thailand weer goed.

Martijn heeft een onderwaterdigifototoestelletje en gisteren hebben we meer tijd onder dan boven water doorgebracht in het zwembad. Ik heb geprobeerd de meest charmante foto's te plaatsen want sommigen konden echt niet!
Morgenochtend om 7 uur (HELP) komt Remy aan in Hong Kong en dan zijn we weer compleet. a.s. Vrijdag gaan we hotpotten met onze chinese vrienden. Kan lachen worden. Voor de kids is dat de eerste keer.
Ik heb ook al een kamer geboekt voor Pim want hij komt zondag aan in HK. Leuk.

2 comments:

Anonymous said...

Dat jullie genieten is volop te zien en te lezen!
ik heb nu al vakantie en ben me geestelijk en anderszins aan het voorbereiden op mijn reis naar jullie toe !Maar jij hebt nu alle kids weer om je heen en nu alleen maar genieten!!
liefs Arlene

Anisah said...

SOOOOO COOOL LA!!!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails