Sunday, October 07, 2007

Chiel is alweer weg

Het is zondag. Het is weekend is alweer bijna voorbij....

Vrijdagavond hebben we een hardstikke leuke avond gehad. Pim en Shumin, Jos en Irma, Lody en Remy waren hier en we hebben lekker Lasagna gegeten. Lody had nog tiramisu met lemoncello gemaakt en we hebben de laatste nieuwtjes uit gewisseld. Ik heb nog in Jos zijn geweldige Mini gezeten en 1 ding weet ik zeker. Als ik ooit terug kom wil ik ook zo'n monster!
Geweldig!
Wat ook vreemd was, was dat we gewoon nederlands konden praten. Shumin heeft een cursus nederlands gevolgd. Als het snel gaat dan kan ze even niet volgen waar het over gaat, maar de eenvoudige dingen kan ze goed volgen. Tuurlijk gaat het moeilijker dan wanneer er engels gepraat wordt, maar je moet ergens beginnen toch?

Op zaterdagmiddag heb ik lekker naar "Eigen huis en tuin" gekeken. Hihi. Ouderwets gezellig, we zijn nog naar Nijmegen geweest en we hebben op het terras een bakkie gedaan. Het zonnetje scheen fel en voor heel even hadden Chiel en ik het NIET koud! Jippie!

Op zaterdagavond zijn Yvon en Mari langs gekomen. Lekker gegeten en tot laat in de avond gepraat bij de openhaard. Heel gezellig. Zo als het echte nederlanders behoort, kwamen ze op de fiets, hihi.

En nu is het zondagmorgen. Chiel is vanmorgen al vertrokken naar Schiphol. Wat gaat zo'n week dan toch snel voorbij! Straks om 2 uur gaat het vliegtuig de lucht in en komt hij om 6 uur 's ochtends HongKong tijd aan. Saai. We hadden het best leuk gevonden als hij nog even had kunnen blijven, maar helaas de plicht roept.

Vanavond eten Linn, Ben en ik lekker de restjes op van het hele weekend en we doen verder helemaal niets! Heerlijk! Straks komt Ben thuis van het voetballen. Ben benieuwd of Olympia (zo heet dat clubje van Horssen) weer een plekje hogerop is gekomen. Gisteren had Ben erg last van z'n ribbenkast. Hij had een "elleboogje" gehad met de training en had daar toch flink last van.

Ik ga nu maar eerst aan de thee en straks gaan we een stukkie lopen. Lekker naar binnen gapen bij de buren, hihi.

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails