Tuesday, October 30, 2007

Hutong


Om 9 uur werden we verwacht in Hutong. Na ettelijke telefoontjes van Hutong (Komen jullie echt wel? Hoeveel mensen? Bla, bla, bla...) was het dan zover. Het gezelschap zou zich gaan verplaatsen naar Hutong.
Voor mij persoonlijk is dit het beste restaurant van Hong Kong.
Ik vind het super hoe ze het restaurant hebben ingericht. Net als een oud binnenplaatsje uit Beijing. Alles is van donker hout gemaakt. Oude houten verweerde deuren, grote rode lampions, een boom die volhangt met kaarsjes, houten vogel kooitjes en prachtige sculpturen.

En dan niet te vergeten, de hoge kwaliteit van het eten. Over alles is nagedacht. Het wordt prachtig geserveerd! Deze keer hadden we een set-dinner besteld wat bestond uit liefst 20 verschillende gerechten.
De gasten waren dan ook allemaal zeer onder de indruk! Een voor een kwamen ze naar me toe, hoe mooi ze het vonden, hoe lekker het eten wel niet was, en hoe prachtig het uitzicht!


De kids die ook mee waren, vonden het super. Ik had nog 2 pukka's gekocht als cadeautje voor hun en ook daarmee had ik weer flink punten gescoord. Ik heb echt een hele gezellige avond gehad en ook deze keer mochten we niet betalen!

De laatste keer dat we Jos en Rita hadden meegenomen naar Hutong, werden we uitgenodigd. Jos zou betalen, maar zijn creditcard werkte niet. Dus Chiel heeft toen de rekening betaald. Dat waren ze niet vergeten en daarom namen zij deze keer de rekening.

Vandaag gaan ze zelf op stap. Morgen vertrekken Jos en Rita naar Koh Samet, en op donderdag vertrekt de rest richting NL.

En morgen krijgen we Berry op bezoek!

1 comment:

Anonymous said...

Kan nog steeds het eten proeven als ik m'n ogen dicht doe, maar dat is weer zonde van het uitzicht!! Wat een heerlijke avond zullen jullie hebben gehad!

Groetjes

Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails