Wednesday, October 10, 2007

Woensdag

Het is alweer halverwege de tweede week in NL. De tijd vliegt voorbij....

Chiel is natuurlijk afgelopen zondag alweer vertrokken en hij is alweer druk aan het werk in HK. Ik daarentegen doe helemaal NIETS! Hihi. Linn en Ben hadden het huis zo lekker schoon gemaakt toen we aankwamen dat er voor mij niets is om te doen. Na ja behalve de achtertuin dan...maar ik heb ook geen zin om dat te doen....

Gisteren heb ik een kopje koffie gedronken bij Yvon. Ik heb al die beesten (het lijkt wel of die honden steeds groter worden!) weer eens gezien en haar nieuwe tuin bewonderd. Ziet er prachtig uit. Ik reed zowat haar huis voorbij omdat alles ineens zo "groen" zag en die kleine plantjes zijn enorme planten geworden! Binnen zag het er iets anders uit. Door lekkage van de inbouw spoelbak van het toilet in de badkamer is de halve keuken gesloopt. Maar gelukkig is het lek gedicht. De badkamer is wel totaal gesloopt, help, maar dat wordt de aankomende weken weer verholpen.

Ik heb wat wasjes gedaan, ik heb de auto gewassen en gestofzuigd, boodschapjes gedaan en vandaag ga ik met Linn naar Nijmegen. Vanmorgen is ze nog aan het werk bij het Kruidvat en dan is ze vrij.

Wat ik graag doe is om naar die nederlandse series te kijken. Zoals Eigen huis en tuin of Looking Good of Project Catwalk. Grappig. Of als ik naar een engelse serie kijk vind ik het leuk om die ondertiteling te volgen. Heerlijk. effe niet nadenken maar gewoon lezen wat er staat.

Ik ga maar eens onder de douche nu....het is al 10 uur!

2 comments:

Arlene said...

He luiwammes, geniet nu maar eens lekker van niets hoeven of moeten,geen zussen op visite die rondgeleid moeten worden,geen uitstapjes of eten met HK familie!Nu even lekker niets,het is je gegund!Arlene

Anonymous said...

Hoe kom je erbij dat onze dogs groter worden;-))))))) Komt vast door al het kleine grut in HK!! Dan lijken onze honden (voor ons een heel normaal formaat "groter type") natuurlijk enorm!!
Wat was Sultan mega blij dat hij je weer zag!!!!!!! Die ging echt uit z'n dak toen hij doorhad wie er aan kwam!! Janken, piepen, mij aankijken en aansporen: kijk nou toch wie er aankomt!!!!!!!!!!!Het is Ans!!!!!!! Helemaal leuk om te zien dat ook de doggies je herkennen en zo blij zijn om je weer te zien!!

Groetjes, Yvon

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails