Friday, October 19, 2007

Thank God it's friday

Klinkt misschien dramatischer dan het is maar ik heb wel zin in weekend!

Chiel is vandaag weer thuis aan het werk. Altijd leuk. Alhoewel hij de hele dag met een headset op zit omdat hij de hele dag gebeld wordt via Skype en je nauwelijks met elkaar kan praten. Maar goed het is het gezelschap dat telt. Er moeten wel centen verdiend worden natuurlijk.


En ik ben net klaar met de erwtensoep! Ja, ja! Morgen gaan we bbq-en bij Rain en Lydia en er is me gevraagd om de "famous home-made pee-soup" te maken. Ze zijn er gek op die chinesen. En omdat Paul en Amy ook komen en Paul een vegetarier is, is het een vegetarische erwtensoep geworden. En ik heb het net geproefd maar hij is lekker! Ja daar scoor ik weer punten mee... het rookworstje gaat wel apart mee in de tas.


Het weer is trouwens weer super. Droog en warm. 28 graadjes! Das wel lekker. En vandaag is Hong Kong weer vrij. Ik heb geen idee wat voor feestdag het vandaag weer is (het lijkt wel of ze elke vrijdag vrij zijn tegenwoordig) maar het parkje voor ons zit weer vol met de filipijnse dames die aan het dansen zijn en op een krantje een maaltijd aan het eten zijn.
En ik denk dat "Halloween" binnenkort is want onze straat en gebouw zijn helemaal versierd met pompoenen en geesten. Erg grappig gedaan trouwens. Ik zal er vanavond een foto van maken.

2 comments:

Anonymous said...

Ja die HongKOngnezen vieren wat af zeg!! Maar altijd leuk als er versierd gaat worden. Enne welk worstje na je de chinese vrienden voorzetten, HEMA-worst of Keurslagerworst?? Veel plezier...

Groetjes Simone

M said...

Dat ik die soep nu net weer moet missen! Ik kan bijna niet wachten totdat ik weer een lekker bakkie erwtensoep weg kan peuzelen.

Het ziet er erg lekker uit!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails