Monday, October 15, 2007

Ik ben er weer


Na een lange, lange vlucht ben ik dan weer in Hong Kong aangekomen. Alles is goed gegaan. Ik heb zelfs even geslapen!
Gisteren hebben Linn, Yvonne en Mari mij weg gebracht naar Schiphol. Ben moest voetballen dus helaas kon hij niet mee, maar hij heeft me wel uit gezwaaid. Toen ik op Schiphol aankwam bleek dat de vlucht overboekt was. Ik mocht met Eva-Airlines mee als ik zou willen en dan zou ik 600 euro terug krijgen. Niet gek, maar de vlucht was dat ook gelijk 6 uur langer! Ik heb vriendelijk bedankt voor de eer en ben toch maar met Cathay meegegaan. Ik heb ze nog voorgesteld om mij dan maar te up-graden naar Business Class maar helaas was die ook overboekt.


We hebben nog met z'n allen koffie gedronken en toen was het dan echt tijd om door de douane te gaan.


Bij de gate aangekomen bleek dat iedereen er was maar dat het vliegtuig er niet was! Das nie goed nie. Gelukkig kwam er na een halfuur vertraging toch nog een vliegtuig naar de gate.

Toen ik eindelijk in het vliegtuig in slaap was gevallen, maakte mijn buurvrouw me maar even wakker om te vragen of er ook tijdsverschil was tussen Hong Kong en Manilla! Who cares!!!

Maar goed, je zal maar zo'n vraag hebben en je wilt het gelijk weten, dan zit er maar 1 ding op. De eerste de beste wakker maken die naast je zit (ik dus!) is dan wel de beste oplossing. GRRRR......
En vanmorgen stond mijn Chieltje me op te wachten. Gezellig! Ik voel me brak, en mijn oogleden zijn erg zwaar maar het is wel weer leuk om hier te zijn. Het weer is trouwens geweldig hier! Rond de 26 graden en niet heet en niet benauwd! Heerlijk!

3 comments:

Anonymous said...

He Ansje ( en natuurlijk ook Chiel)

Welkom Thuis maar weer, blij dat je een goede vlucht hebt gehad, nu nog ff doorbijten en straks lekker pitten. Groetjes en een dikke kus

Simone

Anonymous said...

Hoi lieve Ans,

Jammer dat je alweer weg bent, maar ik vond het vreselijk gezellig dat we lekker hebben bij kunnen praten. Heb ervan genoten, o ja, heb bij mijn baas al aangegeven dat ik in april naar HK ga.

Liefs en dikke knuffel, Lody

M said...

Fijn dat soort mensen! Ik had een Ier naast me die midden in de nacht zich ineens af vroeg waarom ze in Belgie twee talen spreken...

Lekker weer thuis! Groetjes aan Chiel

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails