Wednesday, October 24, 2007

Daar is ze weer!

Toen ik vanmorgen wakker werd, dacht ik:"He..., ik voel me beter!" Weg is de misselijkheid, weg is de hoofdpijn, weg is dat vervelende gevoel van duizenden speldenprikken op je huid!
Wauw wat is dat weer fijn als je beter in je vel steekt! Tijd om weer eens iets te gaan doen!

En zo geschiede....

Naar het postkantoor om het een en ander te versturen voor Chiel, keuken schoon gemaakt, de was in de wasmachine geknald en toen Pancy maar eens gebeld.

Van de week had ze al gebeld om met mij te gaan lunchen maar door de gammeligheid maar afgeblazen. Maar vandaag was een mooie dag. Een perfecte dag om met mijn goede vriendin Pancy te gaan lunchen.

We spraken af om half twee en natuurlijk wist Pancy opnieuw een leuk adresje om te gaan lunchen. Ze vraagt altijd wat ik wil eten en ik antwoord altijd met "ik lust alles" dus op weg naar de Koreaan! Koreaanse BBQ! Ergens achteraf op 2 hoog, supernetjes, niet te druk, en spotgoedkoop. En zo willen we het graag hebben!!

In je tafel zit een bakplaat die gelijk aangezet wordt zodra je gaat zitten. Een pot met thee wordt neergezet en de serveerster vraagt:" You Babaqu?"

Aan een kant van het restaurant staat al het eten in buffetvorm. Je gaat zelf van alles pakken, (alle soorten vlees dun gesneden, alle soorten seafood, heel veel groenten, voorafjes, soepen, fruit en dessert, frisdranken, koffie en thee) net zo veel als je wilt, en dat is perfect als de staf niet echt engels praat. Geen moeilijke gesprekken, maar gewoon naar het buffet en vervolgens gooi je het op je bakplaatje. Een geweldig concept!

Hele gezinnen, schoolklassen en collega's zitten te smikkelen aan lange tafels, en als je afrekent blijkt dat je dan 57 HKD moet afrekenen! (standaars lunch tarief, voor dinner is het 78 HKD!)Nog geen 6 euro! Dat ga ik zeker nog eens doen met Chiel!

Maar goed, Pancy en ik hebben lekker gekletst en morgen vertrekt ze met haar 2 dochtertjes en haar moeder naar Ali, haar man. Hij werkt in Abudabbi (of zoiets) en komt een paar keer per jaar thuis. Pancy reist 3 keer per jaar naar hem toe. Best een opgaaf maar Pancy is er gelukkig mee. Toen zei ze: "Ans...I have some news...."

Ashley, de oudste dochter

En wat blijkt? Pancy is weer zwanger! Wat leuk! Ik vond al dat ze helemaal uit de bol ging met eten en chinese dames zijn niet van die grote eters, maar dit is wel heel erg leuk!
Ze is nu 3 maanden en begin mei wordt nummer drie verwacht.

Ik voel weer een tripje naar de tempel opkomen hihi....

1 comment:

Anonymous said...

Misschien kan de fortuneteller haar wel zeggen of het een jongen of een meisje wordt!!! Lekker dat je weer wat bent opgeknapt, de lunch heeft je in elk geval gesmaakt.

Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails