Thursday, October 04, 2007

Effe bijpraten...

Dat was weer ouderwets gezellig! Gisteren ben ik met Linn en Lody naar Simone geweest in Leiderdorp. Op 3 oktober is het Leids Onzet en dat wordt groots gevierd.
We zijn naar de optocht geweest, naar de kermis, hebben poffertjes gegeten (super vet maar errug lekker!) daarna aan de hutspot met draadjes vlees en Simone had speciaal Pavlova gemaakt! Zo zie je maar. Als Ans niet naar de pavlova kan bij Wild Fire dan komt gewoon de pavlova naar Ans.

Vandaag ben ik naar de kapper geweest. Haartjes eraf en een kleurtje erin! Voelt gelijk stukken beter.

Ik zal proberen om gauw eens foto's op het blog te zetten maar omdat ik nu met de laptop van Linn werk wil ik haar niet vervelen met mijn foto's.

2 comments:

Anonymous said...

Ja dat was zeker ouderwets gezellig, ben zeer benieuwd naar je nieuwe "hair-do", daar willen we natuurlijk ook foto's van zien.
Doe iedereen de groetjes en tot ziens!!!!

Simone

Arlene said...

Hoi zussie, nou zo te zien geniet je weer volop in Holland,Linn zal het ook wel fijn vinden dat Pa en Ma er zijn!
Heb maar veel plezier en geniet van je verblijf!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails