Wednesday, October 17, 2007

Effe geen power

En dat bedoel ik letterlijk! Vandaag werd hier in the Pinnacle de elektriciteit nagekeken. Van 9.30 tot 18.00 uur zat ik in het donker, zonder muziek, zonder tv, zonder pc en vooral zonder koffie! Das niet zo leuk...

Ik ben maar naar Starbucks gelopen, heb daar heerlijk op een terrasje gezeten met een kopje koffie en een krantje. By the way, het is 28 graden, lage luchtvochtigheid en windstil, lekker he? Toen boodschappen gedaan, heel langzaam, en daarna weer terug geslenterd naar huis. Ik heb nog steeds last van honger op de gekste tijden en zoals nu (2.40!) ben ik klaar wakker. Niets aan te doen...

Morgen ga ik naar Stanley market. Eens kijken of ik nog wat van die shirts kan scoren voor Ron. Simone had er 2 meegenomen voor hem en hij vindt ze hardstikke leuk en ze zitten heerlijk. Daar komt bij dat er nog wat mensen die bij hem in de buurt wonen (met een maatje meer!) gevraagd hebben waar hij die leuke shirts vandaan heeft. Jaaaa, niet bij de V&D maar helemaal uit Hong Kong meegenomen, hihi.

Bijkomend voordeel is dat er morgen weer aan de "power" wordt gewerkt en dat ik vervolgens weer in het donker kom te zitten. Het rioolwater om door te trekken wordt er ook afgehaald en de liften zullen dan wel en dan niet werken. Dan kan ik maar beter even gaan shoppen...

2 comments:

Anonymous said...

Kijk, waar een lastige zus & zwager al niet goed voor zijn!!! Iedereen is laaiend enthousiast over die shirts en het leuke is natuurlijk, dat het WK Rugby ook in nederland is uitgezonden, waardoor die shirts ineens met weer andere ogen worden bekeken. Dus als ze misschien een hebben van "de Springbokkies" altijd goed!
Ga je morgen ook nog lekker lunchen in Stanley. Had van het weekende de "crumpets" nagemaakt... errug lekker!!!

XXXX
Simone

Anonymous said...

Oh ja gezellig onderonsje gehad vanmorgen? Hi hi Gaan morgen gelijk een ander microfoontje halen, dit is dus K..t.

Groetjes
Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails