Thursday, October 18, 2007

Jetlag

Mijn hemel, ik ben kapot. Ik heb me zelden zo brak gevoeld als na deze reis. Toen ik aankwam in Amsterdam had ik helemaal nergens last van. Dat was super! Maar nu...blahhh...ik kan 's nachts niet slapen en overdag ben ik net een zombie.

Ik stond vanmorgen op, ontbeten en gedouchd en daarna naar het postkantoor gelopen en toen naar de supermarkt. Ik kwam thuis en viel gelijk in slaap op de bank. Ik kan me nergens toe zetten. Alles kost te veel energie. Ik zit gewoon te vegeteren op de bank. Ik haat dat! Maar goed. Het zal wel los lopen. Deze week hoef ik niet al te veel te doen.

Vrijdag komen de ouders van Jesse aan. Als ze tijd en zin hebben willen we ze vragen om lekker uit eten te gaan met ons. Jesse zit ergens in Japan dan. Moet nog even vragen of Kamilla en Bram ook zin hebben om mee te gaan.

Aanstaande zaterdag gaan we gezellig BBQ-en bij Rain en Lydia en al onze chinese vrienden. Iedereen neemt wat te eten mee en dan gaat de BBQ aan op het dak terras. Gezellig. We hebben ze al veel te lang niet gezien. O ja en ik ga de tickets naar Singapore betalen. Op 16 november vliegen we erheen en blijven dan 2 nachtjes. Pim viert zijn 40ste verjaardag! Leuk!

Zondag wil ik gaan hiken en daarna natuurlijk seafood eten.

1 comment:

Arlene said...

Dat effe geen power is gewoon even op jou overgeslagen!Lekker aan toegeven en uitrusten.Want als ik de plannen zo lees ga je er gauw genoeg weer hard tegen aan!
Ik heb nu lekker herfstvakantie en voel me net zo brak als jij.De accu is leeg en moet nu weer opladen!
Arlene

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails