Thursday, October 25, 2007

Halloween



Omdat ik me nou niet echt geweldig voelde de afgelopen week, hebben Chiel en ik veel thuis gegeten. Gewoon makkelijk eten. Sla met een biefstuk, lekkere kippesoep, je kent dat wel. Gisteravond wilde ik naar buiten. Weer eens onder de mensen zijn.

Dus hebben we lekker gegeten bij Heaven on Earth. Zaaalig! Het was ook superdruk met "beurs-gangers" maar gelukkig was er voor ons nog een plekje op het terras.


Overal op Knutfort Terrace is het versierd voor Halloween, wat eind van de maand gevierd wordt. Je kan geen hoek om gaan of er hangt wel een skelet te bungelen, hihi. Maar ik moet zeggen dat de versieringen er steeds beter uit gaan zien.

Na het eten liepen we weer terug naar huis. We deden kalm aan en waren lekker aan het keuvelen. Komt ineens het vrouwtje van Jos de bocht omzeilen! Ik moet misschien even opnieuw uitleggen wie dat vrouwtje is...

Bij ons op de hoek is een Club 18 gevestigd. En voor de deur zit altijd een vrouwtje (In de 60 jaar, grijs haar en steevast aan een bak met noedels!) om mannen naar binnen te praten/schreeuwen.

In Jos's geval, sleurde ze hem zowat naar binnen! Steeds als Jos naar huis wilde, keek hij al in de verte of dat vrouwtje buiten was. Als dat het geval was, dan zag je Jos bukken en duiken om maar vooral dat vrouwtje te omzeilen. Maar dat oude vrouwtje heeft goede ogen, en het was haast ommogelijk om ongezien te kunnen oversteken naar huis toe!

Nou lopen we dus gisteravond naar huis, heeft het vrouwtje haar werkgebied veranderd en dus ook haar kruk! Op de foto hieronder zie je haar zitten tussen de 2 verkeersborden in.

Jos, als je ooit nog eens naar Hong Kong mocht komen om mijn boek terug te brengen, wees gewaarschuwd! Ze zit nu om de hoek en springt als een duveltje uit een doosje op als er een manspersoon voorbij komt!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails