Monday, October 22, 2007

Ziek

Ik voel me appelig. Het hele weekend heb ik op bed gelegen. Ik heb meer geslapen dan dat ik wakker was. Mijn maag was van slag, dus ik moest steeds rennen naar het toilet. Ik voelde me grieperig, prik-ogen en het leek wel of mijn huid niets kon verdragen, Alles deed pijn. Ik denk nu ook dat ik geen last had van jetlag maar dat ik gewoon een griepje onder de leden had.

We zijn zaterdagmiddag nog wel naar Rain en Lydia gegaan omdat ze zaten te wachten op mijn erwtensoep. Het ging het eerste uur ook wel maar daarna zat ik als een dood vogeltje op de stoel. Ik heb niets gegeten, kon de geur van de bbq niet verdragen en daarom zijn we heel snel weer naar huis gegaan. Ik ben naar bed gegaan en er pas vanmorgen weer uitgekomen.

Chiel heeft me goed verzorgd. Hij liep heen en weer met sapjes en broodjes. Vond het zo zielig voor hem dat ik echt niets kon doen maar hij zat er niet mee. Dit was het eerste weekend dat hij geen email heeft beantwoord, dat hij op de bank zat en voetbal heeft gekeken. Hij is er van opgeknapt. Ik voel me iets beter maar het zweet breekt me nog steeds uit en mijn maag is nog steeds van slag. Morgen zal het wel over zijn...

2 comments:

Arlene said...

Ach wat vervelend voor je maar....hier heerst een griep en misschien heb je daar toch wat van mee gekregen en....je kon volgens mij wel even wat extra rust en slaap gebruiken!Soms is je lijf erg verstandig en geeft het signaal af!Hoop dat je je gauw weer beter voelt!Liefs en knuffel
Arlene

Anonymous said...

He meissie, da's eventjes niet zo lekker zeg, maar gelukkig had jij je eigen "Florence Nihgtingale". LIef hoor Chiel!!! Hoop dat je je nu wel weer wat beter gaat voelen. Nou doe het nog even lekker kalm aan.
Dikke kus
Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails