Monday, April 14, 2008

Foutje


Hahaha, natuurlijk hebben we Jos niet gegeten maar MET Jos gegeten bij Elvis! Domme fout natuurlijkin mijn vorige post. Kan je nagaan wat drukte met een mens doet!

Vandaag heb ik een dagje voor mezelf. Boodschapjes doen, de was aan kant maken en ik denk dat ik vanmiddag maar eens met een boek op de bank ga zitten.

Vanavond gaan we nog met Paul en Nuan eten voordat hij terug gaat naar Shanghai.
Morgenmiddag ga ik met Manon en Tim naar de Big Budha en woensdag komt Lody! Yeahhhh!!!

Woensdag als Lody hier aan komt dan gaan we gelijk naar het reisbureau om haar visum te regelen en 's middags als ze een beetje is uitgerust moeten we met Ton op stap om cadeautjes te kopen die hij mee wil nemen. Manon en Tim gaan dan ook mee denk ik.
Donderdag gaan we naar Stanleymarket. Tim gaat dan met Chiel mee naar China en Manon halen we dan op uit haar hotel.

Genoeg te doen dus. Gezellig!

3 comments:

Anonymous said...

Gelukkig maar! Ik hoorde al niks van Jos en ik begon me al enigzins zorgen te maken :)

Anonymous said...

Hoi, kun je nagaan hoe intensief en volledig je blogs worden gelezen!!
Arlene

Anonymous said...

Yes, ik zie het al kan mijn borst wel natmaken met al die plannen, en het mooie weer.

tot morgen!!

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails