Sunday, April 27, 2008

Schandalig!

Het is zeker schandalig! We zijn zo druk dat ik nauwelijks tijd heb om wat op mijn blog te schrijven. Lody en Chiel liggen al lekker te slapen en nu kan ik eindelijk weer eens wat schrijven.

Sinds we terug zijn uit Beijing hebben Lody en ik alle markten van Hong Kong afgestruind.
Vrijdag zijn we naar de markt in Mongkok gegaan. Veel voor weinig! We waren zo gefrustreerd dat we in Beijing niets hadden gekocht dat we het vrijdag dubbel en dik hebben goed gemaakt, hihi.

's Avonds hebben we lekker gegeten bij MyTokio, ons favouriete sushi-tentje. En daarna wilde Chiel graag even shoppen. Huh?! Jazeker Chiel is even uit z'n dakpannetje gegaan en heeft een Wii-nintendo spelcomputer gekocht. Het leek mij niet zo heel erg leuk, maar ik kan je vertellen het is geweldig! We hebben alle atributen voor het sporten er gelijk bij gekocht. En nu kunnen we tennissen, bowlen, baseballen, schieten, fitnessen, boksen, vissen...you name it en het zit erop. Echt super leuk om te doen en je gaat er zelfs van transpireren!

Ik heb de katten van Cynthia eten gegeven omdat zij in NL zijn, met ze gespeeld, de kattenbak schoon gemaakt en even met ze geknuffeld. Voor een weekje ben ik de babysitter, hihi. Leuk!

Vanmorgen zijn Lody en ik naar Stanley Market gegaan. Nog even neuzen want maandag is het Lody's laatste dag alweer hier! Weer veel gekocht, zalig geluncht aan het water, leuke toeristische trip met de taxi gemaakt over het hele eiland en afgerekend met "geesten uit het verleden" en het weer was perfect! Een hele mooie zomerdag was het!

Toen we terug kwamen zijn we weer met de Wii in de weer geweest en daarna gegeten bij Elvis. Naast ons zaten wat KLM-mensen, lekker gepraat en tips uit gewisseld en toen naar Wanchai voor een drankje. Bram en Kamilla kwamen ook langs en na een drankje zijn we naar hun nieuwe huisje in Causewaybay gegaan.

Prachtig huisje is het geworden. Een super slaapkamer met bad midden in de kamer, prachtige keuken, kortom een huisje om trots op te zijn. Om half twee zijn we naar huis gegaan want Chiel moet morgen werken in Shenzhen. Hij mag zijn aktetas thuis laten want ze gaan verhuizen met het kantoor! Ze hebben net een nieuw pand voor de fabriek en daar gaat het kantoor bij in zitten. Chiel gaat dus meehelpen met sjouwen! Aan het eind van de dag neemt hij de hele staf mee uit eten en daarna zijn ze een week vrij vanwege Labour Day.

Lody en ik gaan morgen naar de tempel in Kowloon Bay. Zij is daar nog nooit geweest en we moeten nog wat kopen voor Simone! 's Avonds gaan we met z'n tweeen eten, want Chiel is dus laat thuis.

Zo...jullie zijn weer op de hoogte!

No comments:

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails