Thursday, March 26, 2009

Beetje misselijk

Bah...al 2 dagen voel ik een gerommel in m'n maag. Voel me zwak, ziek en misselijk. Gisteravond hadden we een etentje met vrienden maar halverwege ben ik naar huis gegaan. Ik kon niet langer meer aan de tafel zitten. Chiel had het vorige week. Misschien wel een virusje die rond gaat...

Vanavond gaan we eten met Jos, Bram en Kamilla. Jos vertrekt naar NL vannacht voor 2 weken geloof ik. Om het lekker makkelijk te maken eten we bij Elements zodat Jos gelijk op de trein naar de airport kan na het eten.

Vandaag heb ik alleen maar op de bank gehangen. Hele stukken van de dag zijn aan mij voorbij gegaan. Ik viel steeds in slaap en had het superkoud. Net als gisteravond. Ik lag met een pyama, een badjas en pantoffels onder ons dekbed en nog steeds kreeg ik het niet warm. Klinkt eigenlijk best wel als ziek...

7 comments:

Ryanne Becking said...

ZIELIG!!! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, want dit is natuurlijk waardeloos. Veel beterschap!!

Arlene said...

He zussie, niet ziek worden hoor,komt vast van die rare temperatuurswisselingen bij jullie en het vochtige weer!
Had je maar Woods pepermunt daar was je zo weer beter!
kus Arlene

Anonymous said...

Hè bah Arleen, dat zijn toch geen grappen meer. Woods pepermunt, hoe kun je dat voorstellen. Maar het helpt wel.

En Ansje heel veel beterschap.

Liefs,
Lody

simone said...

Nou zeg, da's een nou met recht een jeugdtrauma!!!! Als je er teveel van op had zag je ze vliegen..... Maar lieverd, doe het kalm aan, lijkt verdacht veel op een griepje, dat hier een paar weken geleden rond waardde. Beterschap.

Simone

Anonymous said...

Balen zeg! Had je graag een kop kippensoep om de deur gebracht, maar dat zit er helaas niet in!

Beterschap! Ziek maar goed uit! Laat Chiel je maar goed verzorgen...

Cheers!

Arlene said...

oeps wist niet dat Woods zo'n uitwerking had op jullie,maar...het hielp wel en ik heb zelfs in Indonesie tijdens mijn reis daar een flesje kunnen kopen en de halve groep medereizigers afgeholpen van het reisvirus!

miss honeybee said...

Misschien moet ik toch eens gaan kijken in zo'n shoppie hier naar Woods. Wie weet...

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails