Friday, March 27, 2009

Vrijdag

Bah bah...voel me nog steeds wiebelig. Tussen de middag kwam Chiel thuis met een bakje noedelsoep. Ik heb de noedels keurig laten liggen en heb alleen de bouillon gedronken en toen we gisteravond met Jos gingen eten boven de airport express, heb ik 4 hele happen pasta gegeten! Het blijft binnen, d'as al heel wat! Ik heb ook helemaal geen zin in eten...

Verder is het hier grijs en koud. Vorige week 29 graden, deze week een lauzy 18 graden. Er schijnt een monsoon boven zuid-oost Azie te hangen die nat,grijs en koel weer brengt. Lekker hoor. Ik zag vanmorgen op CNN dat de regio Shanghai er vandaag van langs krijgt qua weer dan. Ze weten nu al dat het vliegverkeer er flink last van gaat krijgen en dat er heel wat storm en regen naar beneden gaat komen daar.

O ja, gisteren heeft Chiel weer met Ida gebeld. Nog steeds geen nieuws over het balkon. Hij heeft deze keer een charme-offensief in de strijd gegooid. In 1 gesprek wel 10 keer verteld aan Ida, hoe aardig ze is en hoe aardig wij wel niet zijn...'t heeft geen bal geholpen...hihi...we zullen zien...

1 comment:

Anonymous said...

he gatsie...
Nou ja, je moet maar denken, .. je kan nu beter ziek zijn wanneer het kl*te weer is, dan wanneer het zonnetje schijnt...

Groeties uut Omm'n..

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails