Friday, March 20, 2009

Rennen, lopen, joggen

Ben net terug van mijn dagelijkse rondje lopen. Niet rennen, gewoon lopen. Om 7 uur opgestaan, koffie, douche, i-pod op en naar buiten en na het uurtje lopen heb ik bij Starbucks ontbeten. Op de terug weg langs de bank gegaan om een overschrijving te doen en nu zit ik thuis. Beetje opruimen en zo. Chiel komt vanavond weer thuis!

Ik heb trouwens met verbazing gekeken hoe sommige Honky's rennen langs de boulevard. Volgens mij hebben ze allemaal een motorieke stoornis. Ik loop ze gewoon voorbij terwijl zij aan het joggen zijn en alles beweegt bij ze! De armen gaan hoog heen en weer, de knieen knikken en zwabberen alle kanten op...vreemd gezicht... Of ze lopen sterk naar voren, net of ze topzwaar zijn en dus niets anders kunnen doen dan hun ene voet voor de andere zetten. Maar respect! Ze doen het maar! Zelfs boven op een terrasje! Deze film heb ik geleend van you-tube trouwens.


En het is ook leuk om te zien hoe mensen druk bezig zijn met Tai Chi. Hele groepen staan met elkaar deze sport te beoefenen. Supergaaf!

Gisteren is er niets van gekomen om te gaan lopen. Park'n Shop zou langs komen om de boodschappen te brengen tussen 9 en 13.00 uur. En natuurlijk kwamen ze pas om 12.45. Vervolgens zou er een electricien komen om naar onze lampen in de keuken te kijken. De laatste week heb ik wel 4 nieuwe lampen ingedraaid die allemaal knapten binnen een uur. Vond dat toch griezelig en dat doorgegeven aan het management beneden. Ze kwamen om 2 uur en toen bleek dat de halzen van de lampen te kort waren voor de schroefhals in het plafond. Dus als er nu een lamp kapot gaat dan moet ik eerst het halve plafond demonteren, dan de lamp erin draaien en dan het plafond weer in elkaar zetten...volgens mij kan dat makkelijker...

Het weer wordt met de dag beter maar ook vochtiger. Het ouderwetse "ik-plak-in-mijn-kleren" gevoel is weer helemaal terug. Het was gisteren 27 graden!

Gisteravond heb ik met Jos nog wat sushi gegeten en opnieuw samen een telefoon voor hem gekocht. Hij heeft z'n telefoon laten liggen in een taxi in China. Ik zat al in mijn joggingbroek op de bank toen hij aanbelde, hihi. Vlug omgekleed en toch nog even naar buiten geweest. Jos houdt in z'n eentje de economie draaiende in Hong Kong. Kan me niet meer heugen hoeveel telefoons hij heeft gehad.

En ik kreeg gisteravond nog een berichtje van Linn dat Martijn door is in de pilotenopleiding! Gaaf!

2 comments:

Anonymous said...

ans heb je bij Jos zijn telefoon ook een koord / touw of een kabel gekocht kan hij het om zijn nek of i.d hangen dan verliest hij het ook niet weer die kluns

pa en ma reinders

Anonymous said...

Hé dat zijn de betere berichten, proficiat Martijn en Linn natuurlijk ook.

Liefs,
Lody

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails