Sunday, November 18, 2012

35 jaar

Chiel is weer thuis maar deze keer thuisgekomen met enorm veel last van zijn rug. Het vliegen heeft hem geen goed gedaan. Hij kon zijn draai niet meer vinden. Zitten, staan, lopen...niets hielp meer. Gelukkig ging het beter in de loop van de dag maar echt blij wordt je er niet van.

In de hele vroege morgen heb ik nog mijn training gedaan. Ik zit nu op 45 minuten lopen en ik verbaas mezelf! Ik loop al van de muur en terug en vandaag stopte ik bij Starbucks!! Je moet weten dat dit alleen was weg gelegd voor die stoere kerels en Irma. Ik zat altijd bij de Starbucks te wachten op iedereen en kijk mij nu eens!



Maar een mens moet toch eten dus we zijn in de taxi gestapt en hebben in Olympian City lekker sushi gegeten. Kon ik gelijk boodschappen doen bij de Taste. In de lobby van het winkelcentrum werd net het kerstseizoen geopend. Veel sprekers en veel reclame. In dit geval Campbell's en Heinz!




's Middags hebben we thuis gezeten en heeft Chiel nog veel oefeningen gedaan voor zijn rug. Daar heeft hij veel baat bij. We hebben ook zo'n grote skippybal gekocht voor zijn rug maar helaas heb je die dus in verschillende maten. En laat ik dus de grootste te hebben gekocht. Jammer, te groot dus. Hij wil niet door de deur opening en voor de meeste oefeningen te onhandig.

Na goed gerust te hebben zijn we naar Isquare gegaan. Ik had kaartjes voor Cold War. Een Cantonese film MET Engelse ondertiteling! Het gaat over de HK politie met een prettig ogende baas die tegen corruptie vecht. Maar het gave van de film was dat het 1) een goede film was vol met actie 2) gefilmd is met prachtige beelden in Hong Kong!



Maar voordat we naar de film gingen hebben we gegeten in een klein Japans tentje naast de bios. Althans dat dachten we dat het klein was. Zodra je de deur binnen loopt ben je verbaasd hoe groot het is maar met een hele intieme sfeer vanwege de prachtige inrichting! En het eten? Geweldig!





Dit alles omdat Chiel en ik 35 jaar geleden een date hadden. Op 17 november 1977. Er was een schoolfeest in Nunspeet. En die date is goed verlopen ;-)
Nu 35 jaar later zitten we aan de lekkerste dingetjes in Hong Kong, hebben we 3 prachtige kinderen, lieve schoonkinderen en in afwachting van een klein meisje die in maart wordt geboren!
Dat had ik graag willen vertellen aan die schooldirecteur, meneer Kamp, die mij verbood om te gaan met die jongen uit Den Haag!


3 comments:

Mickey said...

Lieve schatten gefeliciteerd!
Xxxx

Arlene said...

Nou van harte gefeliciteerd met die 35 jaar! Helemaal geweldig hoor hoe jullie leven is verlopen en nog verloopt mag je best een beetje trots op zijn,enne klein meisje?? Leuk !!

Mickey said...

Enne..jaaaaaa! Pink rules!, girlpower !

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails