Wednesday, November 07, 2012

Bijpraten

Het is stil in Huize Honig. Chiel is gisteren vertrokken naar Shenzhen en komt donderdagavond weer thuis. Ik heb weinig te doen en klungel maar wat aan in huis. Beetje opruimen, beetje was doen, beetje koekjes bakken. Best lekker om alles op m'n gemakkie te doen.

Gistermiddag ben ik naar een winkelcentrum geweest in Kowloon Tong. Festival Walk. Prachtig centrum en ik was er nog nooit geweest! Komt eigenlijk door Jos dat ik die kant ben op gegaan. Hij vertelde dat er een tweede Apple Store was gekomen in dat winkelcentrum. Niet dat ik naar de Apple store wilde maar iets nieuws zien is altijd leuk. En ze hebben daar ook een heerlijke supermarkt dus gelijk boodschapjes gedaan.


En vandaag ben ik naar de bloemenmarkt geweest. Mijn kruidenbloempotjes weer aangevuld en nog even over Fa Yuen Streetmarket gelopen. De kraampjes met babykleding blijven een enorme aantrekkingskracht uitoefenen op me. En omdat Remy me vannacht uit bed belde om te vertellen dat ze tijdens hun vakantie in Vietnam en Thailand ook nog een weekje naar HK komen, heb ik gewoon toegegeven aan die drang. Kan mij het schelen!

Vanavond zag ik dat er weer een geveltje met lampjes het doen op het plein! Gezellig! Nog 2 geveltjes te gaan en dan is ons plein helemaal klaar voor de kerst!





1 comment:

simone said...

Geinig hoor zo'n achtertuin.....

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails