Sunday, April 27, 2008

De laatste hele dag

Jemig, morgen vertrekt Lody alweer. De tijd vliegt echt voorbij!

Vandaag hebben we eerst maar eens goed uitgeslapen. Heerlijk. Daarna zijn Lody en ik gaan ontbijten bij Delifrance en toen in de taxi naar Wong Tai Sin om de tempel te bezoeken.

Helaas was de hoofdhal afgesloten vanwege verbouwing maar al met al heeft Lody toch een goed beeld kunnen krijgen van de tempel. We hebben wat rond gelopen door de Good Wish Garden en kwamen uit bij de Fortune Tellers die in het tempelcomplex zitten.

Een oud mannetje zwaaide naar ons en voordat Lody zich kon bedenken zat ze al op het krukje. Ze had geluk want deze man gaf les in hand-en gezichtlezen. Kan niet beter toch?!
Ze heeft te horen gekregen dat ze een "gold-well" (geldbron) in haar hand heeft en dat het heel veel geluk en voorspoed gaat geven.

Na dit goede nieuws zijn we maar gelijk de Ikea ingelopen in Kowloon Bay, hihi. Altijd leuk!
Nog koffie gedronken bij Pacific Coffee en toen naar huis. Ik heb mijn schoenenrekje gelijk aan de kast gehangen, de katten opnieuw verzorgt, de was gedaan, effe een dutje op de bank gedaan en toen belde Chiel. Hij kwam toch eerder thuis omdat iedereen op het werk al op de trein ging om naar huis te gaan voor de vakantie. Gezellig!

En net weer lekker gegeten en nu zitten we op de bank naar Discovery Channel te kijken die heel toevallig gaat over de nieuwe airport in Beijing. Daar hebben WIJ gelopen!!

Morgen gaan we nog even naar de supermarkt om wat laatste dingetjes te halen voor Lody. 's Middags gaat ze haar koffer inpakken en om 9 uur 's avonds brengen we haar naar de airport.
Snik. Het is dan alweer voorbij...

4 comments:

Arlene said...

Geniet nog even van elkaars gezelschap en natuurlijk nog 1 keer lekker eten.Lody rustige vlucht terug en we spreken elkaar!!

Anonymous said...

Lieve Lody,

Geniet nog van het laatste stukje vakantie. Voor zometeen: een heel goede thuisreis, zie je in Tiel!

Liefs,
Evelien

simone said...

HE zus,

Geniet er nog even lekker van, tot gauw en allemaal een dikke kus. Goeide/ rustige reis terug!!!

X
Simone

Yvon said...

Jeetje, wat gaat dat enorm snel, die dagen!! Maar te lezen aan de verhalen hier, hebben jullie een super-tijd gehad!!
Lody, hele goede vlucht terug, hou je regenjas maar bij de hand;-)