Thursday, February 05, 2009

100 jaar

Gisteren heb ik mijn slaapkamer een nieuw verfje gegeven. Ik had nog een flinke pot verf over van het kantoor dus ik hoefde niet te investeren, hihi.

Voor de vakantie hadden we kasten uit de slaapkamer gesleept en naar het kleine kamertje gebracht omdat ik ook gewoon mijn bed wilde instappen i.p.v. een duikvlucht nemen over Chiel en toen zag ik eigenlijk pas, hoe goor de muren eruit zagen. Maar dat is verleden tijd nou! Ze zien er weer fris uit.

En vanmorgen ben ik op zoek gegaan naar een verjaardagskaart. Je kent dat wel, "Happy 30, 40, 50, 60, 70 year" Maar ook "Happy 80 en 90"! Terwijl ik liep te neuzen zag ik tot mijn stomme verbazing dat ze een enorm aanbod hebben voor mensen die 100 worden!!!!!

Ik had zo'n kaart nog nooit gezien, maar schijnbaar lopen hier tot aardig wat mensen rond die de 100 jaar gepasseerd zijn, anders zou er nooit zo'n assortiment in de winkels liggen...denk ik...

Vanavond komt Chiel weer thuis. Gezellig.

1 comment:

simone said...

Het opknappen dan de slaapkamers zit zeker in de lucht..... AL ben jij al verder dan ik. Heb pas de kleuren staaltjes gezocht en moet zeggen leuke combi gevonden. Hoe is;t met de bank?? zit ie ok? En waar blijft de foto

Dikke kus
Simone

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails