Friday, February 06, 2009

Seven Pounds


Nee, dat zijn niet de pondjes die ik erbij heb gekweekt met de vakantie (alhoewel dat best eens zou kunnen hoor maar ik ga NIET op de weegschaal staan!) maar de nieuwe film van Will Smith.

Chiel en ik zijn vanavond naar de film geweest met z'n tweetjes in Elements. Deze keer niet die super grote hang stoelen maar in de gewone bios, die trouwens ook erg ruim is opgezet.
Een hele mooie film waar je het niet bij droog houdt. Ik heb flink gesnotterd en godzijdank had ik papieren zakdoekjes bij me...Deze film blijft je lang bij...

Het duurt even voordat je door hebt waar het allemaal nu om gaat, maar daarna gaat de tranenkraan flink open. Echte aanrader!


Verder kreeg ik verzoekjes om een foto te plaatsen van onze nieuwe bank. Tadadada! Daar is die! Hij zit heerlijk en slaapt super! Hihi...

En ik heb eindelijk een foto kunnen scoren van Remy met Rachida! Vinden ze leuk...bij moeders op het blog...

2 comments:

Arlene said...

Ik had bij Oprah al iets gehoord over deze film,moet echt iets bijzonders zijn!
Nice die nieuwe bank lijkt me inderdaad een echte lounger!
En...leuk meisje van Remy,waren we ook al erg benieuwd naar.
liefs Arlene

Anonymous said...

we zaten net een zuurkoolschotel te eten in Hardenberg (jos irma jan en jantina)en toen belde Jesse en we hoorden dat Chiel ook meedoet aan de marathon.
enorm veel succes samen

jan en jantina jos en irma

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails